قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پی فعالیت ها و تلاش های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راهپیمایی اربعین و پذیرایی از زوار سالار شهیدان، از حجه الاسلام شهیدی تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار ایلام از اوقاف و امور خیریه استان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام، در پی فعالیت ها و تلاش های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راهپیمایی اربعین و پذیرایی از زوار سالار شهیدان با اهدای لوح تقدیر از سوی کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین ایلام از حجه الاسلام حسن شهیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه تجلیل کردند.

 در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به حجه الاسلام شهیدی آمده است، نظر به اعلام کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین در استان مبنی برتلاش های مجدانه جنابعالی بر خود فرض می دانیم خالصانه از همکاری، همیاری و مساعدت جنابعالی که خالصانه به شکل ممکن در انجام این مهم با بخش مردمی مساعدت نموده اید تقدیر و تشکر نماییم.

 گفتنی است اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام 2 هفته قبل و یک هفته بعد از اربعین حسینی، با دایر کردن مواکب و ایستگاههای صلواتی در شهر ایلام، مهران، پایانه مرزی و مسیرهای تردد زائران اربعین، نقش مناسبی در اسکان، راهنمایی و پذیرایی از زوار سالار شهیدان داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.