مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، 117هزار و 817 داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از 117 هزار داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 95
حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت و گو بامیزان با اعلام این مطلب که مهلت ثبت نام آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 تا روز شنبه 19 دی، تمدید شده است، اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز، 117هزار و 817 داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 ثبت نام کرده اند.

به گفته توکلی به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای شرکت در آزمون دوره دکتری سال 1395 که تاکنون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا ساعت 24 روز شنبه 19 دی ماه تمدید شد.

وی افزود: لذا این قبیل داوطلبان می‌توانند در این مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه 19 دی نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.