قدس آنلاین – رها واعظی: آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از نسخه ی قدیمی اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید؟ پس اکنون نیاز دارید که مرورگر خود را به نسخه ی IE ۱۱ ارتقا دهید.

اگر از نسخه ی قدیمی اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید، به روز رسانی کنید!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فراموش کرده اید مرورگر خود را به روز کنید و هنوز از نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید، بهتر است بدانید که پشتیبانی نسخه های قدیمی این مرورگر از هفته ی آینده، توسط مایکروسافت متوقف می شود.

در واقع نسخه های 8، 9 و 10 اینترنت اکسپلورر، روزهای پایانی عمر خود را طی می کنند و از روز 12 ژانویه دیگر پشتیبانی نمی شوند. این بدان معنا است که، اگر می خواهید به استفاده از اینترنت اکسپلورر ادامه دهید، برای تامین امنیت بیش تر اطلاعات خود، نسخه ی آن را به روز رسانی کنید.

مرورگرهای قدیمی با ویژگی های اصلاح نشده بسیار آسیب پذیر هستند و اغلب حملات سایبری بر روی این مرورگر ها اتفاق می افتد.

مایکروسافت اصرار دارد که کاربران مرورگر اینترنت اکسپلورر که از ویندوز های 7، 8 و یا 10 استفاده می کنند، مرورگر خود را ترجیحا به Edge تغییر دهند و در غیر این صورت نسخه ی اینترنت اکسپلورر 11 را نصب کنند.

مایکروسافت معتقد است که خطرات امنیتی ناشی از به روز رسانی نکردن مرورگرها بسیار زیاد است و ادامه ی استفاده از نسخه های قدیمی مرورگر اینترنت اکسپلورر بعد از روز 12 ژانویه، می تواند برای کاربران گران تمام شود و در صورت بروز مشکل، مایکروسافت پاسخگو نخواهد بود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که ارتقای نسخه ی اینترنت اکسپلورر، پیش از این نیز توسط این کمپانی اخطار داده شده و اگر کاربران به آن توجه نکرده اند، در صورت بروز مشکل، تمام مسوولیت ها بر عهده ی خود آنان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.