نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رژیم سفاک آل‌سعود از داعش و تکفیری‌ها حمایت می‌کند، گفت: آل‌سعود نوکر استکبار جهانی و صهیونیسم است.

آل‌سعود نوکر استکبار جهانی است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس،آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم «حجت‌الاسلام حاج مسلم قلی‌پور گیلانی» یکی از جان‌باختگان فاجعه منا در مسجد جامع رحیم‌آباد این شهرستان، اظهار کرد: منطقه رحیم‌آباد و اشکورات همواره دارای علما و فضلای برجسته بوده که برخی‌ها مانند سید ابوالقاسم مقصودی اشکوری دارای مقام مرجعیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش علما و فرهیختگان موجب شده امروز دارای حکومت اسلامی باشیم، افزود: در فاجعه منا حجت‌الاسلام مسلم قلی‌پور که یکی از طلاب شاخص این منطقه بود را از دست دادیم که مصیبتی بزرگ برای مردم گیلان و رودسر است.

امام جمعه رشت ایمان را از شاخص‌ترین ویژگی‌های انسان بافضیلت خواند و تصریح کرد: ایمان سرمایه بزرگی است که به انسان بینش، شجاعت، آرامش و قدرت می‌دهد و می‌تواند آدمی را به کمال برساند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز ایمان را از بشریت گرفته است، گفت: زمانی که دنیای امروز ایمان را از بشریت گرفت و ضدارزش‌ها را جایگزین ارزش‌ها کرد، ناامنی، نگرانی و جنگ هدیه جامعه امروز شد.

قربانی تعلیم و تربیت را در فلاح و رستگاری بشر موثر دانست و گفت: جهاد از دیگر شاخصه‌هایی است که می‌تواند برای رستگاری بشر مهم باشد و امام (ره) با علم، قلم و عرفان خود جهاد و دنیا را متحول کرد.

وی به اعدام آیت‌الله النمر توسط آل‌سعود اشاره کرد و یادآور شد: رژیم سفاک آل‌سعود با بی‌تدبیری خود موجب کشته شدن بالغ بر هفت‌هزار حجاج از سراسر دنیا و بیش از 400 حجاج ایرانی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان متذکر شد: آل‌سعود در یمن جنگ برادرکشی به‌راه انداخت و بیش از 6 هزار نفر زنان، کودکان و مردم عادی را به قتل رساند و بالغ بر 14 هزار نفر را مجروح و زیربناهای زیادی را ویران کرد.

وی با تصریح بر اینکه آل‌سعود از داعشی‌ و تکفیری‌ها حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: آل‌سعود نوکر استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم بوده و جنایت و ظلم‌های زیادی در دنیای اسلام مرتکب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.