۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 335726

قدس آنلاین- تبریز: کد سربازی مهدی شریفی برای تیم ملوان زده شده و این بازیکن باید خدمت سربازی خود را در این تیم سپری کند.

شریفی به جای تراکتورسواری ملوان شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مهدی شریفی پدیده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور بعد از مشروط شدن در دانشگاه، از ادامه تحصیل بازماند و به عنوان سرباز باید یکی از تیم‌های نظامی معرفی می‌شد. وی بعد از دربی اصفهان از هم‌بازی‌هایش خداحافظی کرده و روانه تبریز شد.

در پی اعتراض باشگاه سپاهان مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره مستقیم با شریفی را رد کرده و عنوان کردند طبق قانون شریفی در حال حاضر سرباز بوده و در یکی از تیم‌های نظامی باید بازی کند.

شریفی به تبریز سفر کرده و دربی فوتبال تبریز را هم از سکوها تماشا کرد. تنها موردی که در مورد انتقال شریفی به تراکتور مانده بود، کد سربازی‌اش بود که باید به این تیم زده می‌شد.

در حالی که همگان منتظر پیوستن رسمی این بازیکن به تراکتورسازی بودند و حتی وی در تمرینات این تیم هم حضور یافته بود، رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: برگه خدمت شریفی برای ملوان صادر شده است.

مهرعلی باران‌چشمه علت این امر را حضور بازیکنان خوب سرباز در تیم تراکتورسازی عنوان کرد و افزود: باشگاه‌های نظامی برای ما فرقی نداشته و برای حمایت از تیم ملوان تصمیم گرفتیم شریفی را به این تیم بدهیم به نظام وظیفه اعلام کردیم که برگه شریفی را برای ملوان صادر کنند.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما به چهار باشگاه تراکتورسازی، ملوان، فجر شیراز و نیروی زمینی سرباز می‌دهیم و قبلا هم به این باشگاه‌ها عنوان کرده بودیم که بدون هماهنگی ما با بازیکنان مذاکره نکنند و تراکتورسازی بدون هماهنگی با شریفی صحبت کرده بود.

بازگشت بختیار رحمانی و علی حمودی که پیش‌بینی می‌شد در نیم فصل از تراکتورسازی جدا شوند، شاید زخم از دست دادن شریفی را برای تراکتورسازان تا حدودی التیام بخشد، اما قطع به یقین بسیاری از نقشه‌های امیر قلعه‌نویی که با داشتن شریفی ترسیم شده بود، نقش بر آب شد.

براساس این گزارش، مهدی شریفی (زادهٔ 25 مرداد 1371 در ورپشت٬ استان اصفهان) است و در باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر بازی می‌کرد.

شریفی فوتبال خود را از آکادمی ذوب‌آهن اصفهان شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود. پس از وقفه‌ای یک ساله٬ به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد.

او در سال 1391 در تیم امید سپاهان٬ به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت.

وی در سال 1391 به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست. او اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان در تاریخ 15 مرداد 1392 در هفتهٔ سوم لیگ برتر 93–1392 در بازی با گسترش فولاد تبریز که به عنوان بازیکن تعویضی توسط زلاتکو کرانچار به میدان فرستاده شده بود٬ به انجام رساند و موفق شد یک پاس گل بدهد.

پس از آن٬ شریفی در بازی‌های بعدی بیشتر مورد استفاده گرفت تا اینکه به بازیکن ثابت سپاهان تبدیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.