رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص اعتراض باشگاه ملوان به حضور مهدی شریفی در تراکتورسازی گفت: من در این باره قول جبران به ملوان را داده ام و این راه هم بگویم برگه اعزام او از قبل صادر نشد.

باران چشمه: به ملوانی ها قول دادیم برایشان جبران کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهرعلی باران چشمه در خصوص اعزام همه بازیکنان سرباز تیم امید به قطر گفت: با توجه به اینکه در اعزام ورزشکاران سرباز همواره با مشکل مواجه بودیم سرهنگ اخوت در نیروی زمینی ارتش در این باره نهایت همکاری را با ما داشت تا در اعزام تیم امید مشکلی نداشته باشیم تا بدون دغدغه به این سفر بروند. امیدواریم که تیم امید بتواند نتایج قابل توجهی کسب کند و دل ملت شاد شود.

وی درباره مشکلات ایجاد شده در خصوص مهدی شریفی که از سپاهان به تراکتورسازی رفته است، گفت: در این باره بگویم که مهدی شریفی از روز ۲۰ دی ماه سرباز نیروهای مسلح شد. باشگاه تراکتورسازی از دو هفته قبل نیازمندی خود را درباره وی اعلام کرده بود. آنها با خود شریفی ارتباط اعلام کنند ولی ما به همه باشگاه‌ها گفتیم  هیچ مدیری حق ارتباط مستقیم با بازیکن را ندارد و باید نیورهای مسلح این کار را انجام دهد که آنها نیز عذرخواهی کردند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح ادامه داد: قصد ما  کمک به ملوان بود ولی روز شنبه برخی مسئولان شهری ارتباطی برقرار کردند و گفتند با توجه به شرایطی که کشورهای عربی ایجاد کرده اند و بهتر است به این باشگاه کمک شود. من روز جمعه اعلام کردم که قبلا برگه اعزام شریفی صادر نشده بود و برای تراکتورسازی این برگه را اعزام کردیم.

باران چشمه در واکنش به اینکه ملوان هم با مشکلاتی مواجه است، بیان کرد: چند بازیکن لیگ برتری دیگر به زودی سرباز خواهند شد مقرر شد تا چند بازیکن به ملوان برود و برای شریفی هم بهتر بود که به تراکتورسازی برود تا کمک بیشتری شود. من از بابت این موضوع بار دیگر از هواداران ملوان عذرخواهی می کنم. این قول را می دهم که جبران کنم و به آنها بازیکنان خوبی بدهیم.

وی یادآور شد: متاسفانه حساسیت زیادی ایجاد شده است. باشگاه ملوان با مشکلات جدی مواجه شده است و هیچ مسئولی در این مدت به آن کمک جدی نکرده است. حالا نمی دانم چه شده که یکسری افراد طرفدار ملوان شده اند. ما همه باید به این تیم هایی که از بضاعت کمتری برخوردار هستند کمک کنیم تا نماینده شایسته ای برای شهر خود در لیگ برتر باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.