فرماندار کربلا گفت: تعاملات شهرداری‌های کربلا و مشهد مقدس افزایش می‌یابد.

تعاملات شهرداری‌های کربلا و مشهد مقدس افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مشهد، احمد منقوشی ظهر امروز در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر اظهار داشت: از تلاش‌های شهرداری و شورای شهر مشهد به واسطه سوق دادن خدماتی ارزشمند به شهر کربلا تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان شهر کربلا تمامی تلاش خود را برای خدمات رسانی به زائران ایرانی تلاش کرده‌اند گفت: در قبال فعالیت‌های ما برای زائران ایرانی، مسئولان شهر کربلا نیز از ایجاد موکب‌هایی در مسیر زائران و خدمت رسانی در بخش اسکان و حمل و نقل به صورت صمیمانه‌ای از مسئولان شهر مشهد تشکر می‌کنند.

فرماندار کربلا تاکید کرد: امید داریم تا با گسترش فعالیت‌ها زمینه ایجاد همکاری‌های بیشتر بین دو شهرداری و دو شهر را فراهم کنیم.

منقوشی با تقدیر از همکاری‌های سید صولت مرتضوی شهرداری مشهد گفت: از اشراف و نظارت دقیق شهردار و رئیس شورای شهر بر فعالیت‌های صورت گرفته در کربلا قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور عراق عنوان کرد: امید داریم تا گسترش فعالیت‌ها زمینه ساز برون رفت کشور و شهر عراق از مشکلات شود.

فرماندار کربلا با اشاره به زحمات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تصریح کرد: مجاهدت‌های این رهبر مسلمانان جهان سبب شد تا زوایای مهم اسلام در جوامع بین المللی پس از سال‌ها مغفول ماندن در حکومت‌های کفر به صورت مجدد پررنگ شده و خودنمایی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.