بعد از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، جمهوری اسلامی هنوز به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

ایران هنوز به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازفارس، بعد از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران، «بنیامین نتانیاهو» مدعی شد، جمهوری اسلامی هنوز به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

نتانیاهو که طی یکسال اخیر تمام کارت‌های خود را رو کرد تا شاید بتواند مانع توافق میان ایران و 1+5 شود، شنبه‌ شب (شب گذشته) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «حتی بعد از امضاء توافق هسته‌ای، ایران از بلندپروازی‌های خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای دست بر نداشته و به اقدام برای بی‌ثبات‌سازی خاورمیانه و گسترش ترور در سراسر جهان می‌دهد و همزمان تعهدات بین‌المللی خود را نقض می‌کند».

وی در ادامه افزود، اسرائیل اجرای توافق هسته‌ای را زیر نظر خواهد داشت، از این رو، درباره نقض این توافق به ایران هشدار داد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان تنها رژیم دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه، اظهار داشت: «کشورهای جهان و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید به دقت فعالیت‌های تاسیسات هسته‌ای ایران و سایر تاسیسات این کشور را زیر نظر داشته باشند تا اطمینان یابند ایران به طور مخفیانه سلاح هسته‌ای تولید نمی‌کند».

بنیامین نتانیاهو مدعی شد، بدون واکنش مناسب به هر نقض تعهدی، ایران به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند به تولید تسلیحات هسته‌ای ادامه دهد، منطقه را بی‌ثبات سازد و ترور را گسترش دهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.