۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 341477

حضور در پنج تورنمنت بین المللی برنامه های که برای بهمن ماه تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در راه آماده سازی المپیک پیش بینی شده و این ماه کاری سنگین و پرکاری را پیش روی اعضای این دو تیم قرار داده است.

ممنوعیت استراحت در اردوی گوش شکسته‌ها

به گزارش قدس آنلاین،‌ طبق برنامه فدراسیون کشتی، فرنگی کاران منتخب کشورمان باید در روزهای ۱۰ و۱۱ بهمن ماه در تورنمنت بین المللی جام وهبی امره ترکیه حضور یابند و آزادکاران نیز در همین زمان در تورنمنت بین المللی پاریس در فرانسه به میدان خواهند رفت.

همچنین شاگردان محمد بنا در ادامه برنامه های آماده سازی خود باید طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در جام زومباتلی مجارستان به میدان بروند و آزادکاران نیز کمی بعد یعنی طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تورنمنت بین المللی کیف شرکت می کنند.

البته این پایان کار آزادکاران نیست ، چون شاگردان خادم، تورنمنت بین المللی الکساندر مدوید بلاروس را نیز در دستور کار دارند و باید در روزهای ۲۹ و۳۰ بهمن ماه در شهر مینسک به مصاف حریفان خارجی خود بروند.

در کنار این برنامه ها که بیشتر شامل کشتی گیران رده بزرگسالان می شود، فرنگی کاران جوان هم طی روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه در جام نیکولا پتروف بلغارستان شرکت می‌کنند.

در نهایت تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان نیز در روزهای ۲۸ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در تایلند حضور می یابند و بدین ترتیب یک ماه شلوغ و پر ترافیک را پشت سر خواهند گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.