قدس آنلاین - لرستان: طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی توانسته است در جای جای ایران به عنوان یک طرح جهادی موجب رضایت و خشنودی مردم را فراهم کند.

طرح تحول سلامت یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در همایش خیرین و نیکوکاران سلامت استان لرستان در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خرم آباد گفت:این طرح به عنوان یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید توانسته رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را فراهم کرده و مردم نیز با خرسندی از اجرای این طرح قدردان زحمات دولتمردان هستند.

هوشنگ بازوند  اجرای طرح تحول نظام سلامت را جراحی خوبی در حوزه درمان و سلامت جامعه دانست و اظهار داشت: اجرای این طرح از حرکت بخش عظیمی از جامعه به سوی خط فقر جلوگیری کرده است.                       

وی با بیان اینکه  مجمع خیرین سلامت با کار جهادی به دنبال توسعه فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است،افزود: فرهنگ ایثار و فداکاری از مبارزات ستم شاهی ملت ایران شروع شده و در هشت سال دفاع مقدس نیز مردم با ایثار و فداکاری به پیروزی رسیدند.

بازوند تصریح کرد: خیرین سلامت با فرهنگ ایثار به دنبال خدمات رسانی به مناطق محروم بوده و این در حالی است که خدمات رسانی به مناطق محروم از یادگارهای امام راحل است.

استاندار لرستان عنوان نمود: مقام معظم رهبری نیز در بیانات و تبیین ابلاغ سیاست های کلی نظام بر خدمات رسانی به مناطق محروم کشور تاکید داشته و این مهم نشان دهنده خدمت رسانی نظام اسلامی به مناطق محروم است.

بازوند استفاده از پتانسیل مجمع خیرین سلامت را بسیار مهم دانست و گفت: بیش از چهار هزار و 500 لرستانی در خارج از کشور به سر می برند که از این تعداد بیش از 700 نفر از پزشکان به نام و مطرح در کشورهای مختلف هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: استفاده از پتانسیل این افراد در راستای همکاری با خیرین سلامت می تواند به اجرای طرح های بهداشتی درمانی و خدماتی در لرستان کمک کند.

وی اظهار داشت: مشارکت های مردمی در حوزه سلامت از جمله خدمات خیرین سلامت استان است که با برنامه ریزی و همکاری بین بخشی می توان از این فرصت طلایی استفاده کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.