مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ایستگاه سنجش آلودگی هوا در رسالت بالاترین سطح آلودگی نسبت به سایر ایستگاه‌ها را صبح امروز ثبت کرده است.

"منطقه رسالت" آلوده‌ترین هوای مشهد را دارد

به گزارش قدس آنلاین، حمید صالحی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: شاخص آلودگی در این ایستگاه در حدود 170 بوده و برای تمام گروه‌های سنی آلوده است.

وی با بیان اینکه کیفیت هوای مشهد در بسیاری از نقاط شهر مشهد بنا بر آخرین گزارشات ایستگاه‌های هواشناسی در وضعیت هشدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: میانگین ارقام جمع آوری شده در ایستگاه‌ها حدود 114 واحد بوده که بالاتر از حد مجاز است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی با اشاره به تفاوت آلودگی در مناطق مختلف شهر مشهد، بیان کرد: ایستگاه کریمی 155 واحد و  سرافرازان 154 آلودگی را ثبت کرده‌اند و علاوه بر رسالت، تردد در این مناطق نیز برای تمام گروه‌های سنی زیان آور است.

صالحی افزود: علاوه بر این ایستگاه ساختمان با ثبت 146 واحد، شهید مفتح با 142 واحد، خیام جنوبی با 138 واحد، ماشین ابزار با 115 واحد، تقی آباد با 107 واحد و شهید آوینی با 103 واحد پی.اس.آی در مراتب بعدی مکان‌های آلوده شهر مشهد قرار گرفته و تردد گروه‌های حساس در آنها زیان آور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.