بدنبال اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها علیه ایران ایران،دولت کره جنوبی نیز اعلام کرد کرد که محدودیت‌های تجاری و سرمایه گذاری علیه ایران که از سال ۲۰۱۰ اعمال شده بود را لغو می‌کند.

کره جنوبی محدودیت‌های تجاری با ایران را لغو کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، وزارتخارنه های امورخارجه، دارایی و بازرگانی و همچنین بانک کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که محدودیت های تجاری با ایران را لغو می‌کنند.

به دنبال رفع تحریم های بین‌المللی علیه ایران، دولت کره جنوبی نیز اعلام کرد که سئول محدودیت‌هایش در زمینه تجارت و سرمایه گذاری در ایران را رفع می‌کند.

نهادها و وزارتخانه‌های درگیر در تحریم های ایران از جمله وزارت دارایی، وزارت خارجه و وزارت تجارت و بانک کره اواخر روز یک شنبه طی یک بیانیه خبری اعلام کردند که آنها محدودیتهای تجاری با ایران را لغو می‌کنند.

این اقدام به شرکت‌های این کشور اجازه می‌دهد تا برای حضور در صنعت نفت و گاز ایران، که احتمالا با رفع تحریم‌ها بسیاری رقابتی خواهد بود، تلاش کنند.

سئول از سال 2010 و برای همراهی با متحدش آمریکا، تحریمهای اقتصادی و تجاری را علیه تهران اعمال کرده بود.

دولت سئول همچنین اعلام کرد که به دببال رفع محدودیت ها برای تراکشن های مالی با نهادهای مالی ایرانی، این کشور واردات نفت خود از تهران را بدون سقف خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.