سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مجلس علاوه بر فساد فوتبال بیاید وزارتخانه‌ها را هم مورد تحقیق و تفحص قرار دهد.

درخواست علی دایی از مجلس/ فساد فوتبال یک هزارم فساد در جاهای دیگر نیست

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی درباره انتشار گزارش مجلس و فساد در فوتبال، تاکید کرد: این مسئله‌ای است که همه باور داریم. این اتفاقات سالهاست که در فوتبال رخ می‌دهد ولی کو گوش شنوا؟ اگر زیاد هم حرف بزنیم ما را متهم می‌کنند!

وی افزود: من از زمانی که سرمربی تیم ملی شدم، خیلی چیزها را دیدم و گروهی را شناختم. متاسفانه فساد همه جا هست و نمی‌شود گفت فقط در فوتبال وجود دارد. متاسفانه فساد در اکثر جاهایی که کار اجرایی می‌شود، وجود دارد. شاید فوتبال به خاطر اینکه طرفداران زیادی دارد مورد لطف مجلس قرار گرفته است و نمایندگان به آن می‌پردازند!

سرمربی تیم صبا تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند فساد در فوتبال را رد کند ولی باید بدانیم خیلی جاها فساد داریم. کاش نسبت به تمام سازمانها و ارکان‌های اجرایی چنین نظری وجود داشته باشد و مجلس به آن ورود کند. مجلس حتی بیاید وزارتخانه‌ها را هم مورد تحقیق و تفحص قرار دهد. متاسفانه داریم همه جوره فوتبال را می‌کوبیم و این هم یک مدل دیگر است.

دایی با بیان اینکه از بررسی فساد در فوتبال خوشحال است، ادامه داد: من بیش از ۱۰ سال است که این مسائل را می‌گویم و همیشه مورد حمله قرار گرفته‌ام. دست مجلس هم درد نکند ولی خواهش می‌کنم  بقیه جاهایی هم که فساد صورت می‌گیرد را بررسی کنند. فساد فوتبال یک هزارم فساد در جاهای دیگر نیست. باید به تمام جوانب مملکت نگاه کنیم تا خدایی ناکرده حق الناس و بیت المال پایمال نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.