مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در واکنش به انتقاد دوباره از کی روش و برنامه نود گفت: این بار مجری این برنامه خود کی روش بود!

 تازه‌ترین اظهار نظر مایلی‌کهن: فردوسی‌پور این بار خود کی‌روش بود

محمد مایلی کهن درباره علت شکست تیم امید ایران برابر ژاپن بیان کرد: واقعیت این است که تیم امید ایران توانست بازی‌های خوبی را ارایه کند. مردم در خیابان از نحوه بازی تیم  خوشحال هستند ولی اگر نتیجه می گرفتیم وضعیت بهتر می شد. من قبلا هم گفتم که حریفان داخلی ما به مراتب سخت تر از رقبای خارجی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که این حریفان داخلی چه کسانی هستند، گفت: ما بعد از بازی با قطر که ۲ بر یک باختیم و روزبه چشمی یک پنالتی را خراب کرد، تیم چین را بردیم و صعود کردیم. وقتی به رختکن رفتم دیدم بچه ها شاد هستند اما روزبه نبود که متوجه شدم روزبه در گوشه ای نشسته و در حال گریه کردن است. ایشان چرا باید گریه می کرد؟ در شرایطی که بازی را برده بودیم. او بغضی داشت که بغض من هم ترکید. به او گفتم چه شده است پسرم؟ که برگشت به من گفت نمی دانید در این چند روز چه بلایی سر من آوردند.

مدیر فنی تیم امید ادامه داد: سوال من این است چرا باید اینگونه باشد؟ چرا باید بین تیم ها تفاوت باشد؟ تیم ملی ما در این چند سال کدام مسابقه رسمی را برده است؟

مایلی کهن تاکید کرد: وقتی زمین مناسب برای تمرین کردن نداریم دیگر چه انتظاری داریم؟ ما در قطر به هر استادیوم که می رفتیم علاوه بر استادیوم زیبا، چند زمین تمرین جدا دارد. البته با حضور شخص کاشانی که فوق العاده عمل کرد و  کم و کاستی ها به مراتب کمتر بود ولی باز هم کاستی هایی وجود داشت.

وی درباره اینکه وزارت ورزش بیان کرده حدود پنج و نیم میلیارد تومان برای تیم امید هزینه شده است، خاطرنشان کرد: صورت مخارج را می شود ارایه کرد که کجا و چه کسی پرداخت کرده است. شخص وزیر ورزش در سفر هرمزگان به تمرینات تیم امید آمده بود و گفت که ۴۰۰ میلیون به تیم امید پرداخت خواهد شد که اینگونه هم شد اما اگر شما این پول را دیدید تیم امید هم این پول را دیده است. این پول کجا رفته است؟ آنها به فدراسیون پرداخت کرده اند ولی بپرسید کجا هزینه شده است؟

مدیر فنی تیم امید یادآور شد: خود آقای خاکپور تا الان قرارداد ندارد. قراردادی که با من منعقد شد روز ۱۲ دی ماه آوردند تا من امضا کنم در حالی که آذزماه سال گذشته ما کار را شروع کردیم. من سال ها کار اداری کردم، آیا تنظیم قرارداد مشکل است؟ باید از مسئولان فدراسیون بپرسید که چرا خاکپور قرارداد ندارد؟

مایلی کهن تاکید کرد: وقتی وزیر ورزش در حضور من و خاکپور فرمودند که من دستور می دهم ۴۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود و گفتند که ما این موضوع را پیگیری کنیم که متوجه شدیم این پول به حساب فدراسیون رفت اما آقایان این پول را به تیم امید تزریق نکردند. حتی فدراسیونی ها ناراحت شدند که چرا این موضوع را پیگیری می کنید!

وی در واکنش به اینکه ایرادات فنی به تیم امید گرفته شده است، عنوان کرد: بهرحال تیمی که حتی برنده می شود هم از آن ایراد می گیرند وای بحال آنکه تیم ببازد. خوشبختانه چراغپور و جلالی شب گذشته در برنامه نشان دادند که تیم ما فوتبال مدرنی ارایه کرده بود. خاکپور اگر گفت دانش فنی من کم بوده شکسته نفسی کرده است. در این چند ساله تیم های متعددی باخته اند اما کدامیک تقصیر را به گردن گرفتند؟

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که آیا مصاحبه های متعدد شما علیه کی روش به نوعی فرار به جلو یا تغییر مسیر انتقادات نیست، گفت: من چیزی به نام فرار به جلو را نمی شناسم. اما سوال این است که آیا مجری برنامه ۹۰ شب گذشته خود آیا کی روش نبود؟ اصلا چرا سرمربی تیم بزرگسالان ما به قطر آمده بود؟ اگر فدراسیون خواسته بود چطور تازه به فکر این تیم افتاده بود؟ فدراسیون می دانست که تفاهم لازم بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود ندارد و بعد از نتایج وینگادا با تیم امید آنها شمشیر را از رو بسته بودند.

مدیر فنی تیم امید ایران ادامه داد: در تمام این ماه‌ها ایشان یک بار در سر تمرین تیم امید حضور نداشتند. آنچه که مسلم است کسی نمی تواند بگوید بالای چشم سرمربی تیم ملی ابرو است. ایشان است که تمام امور فوتبال کشور را در اختیار دارد و یک رانت رسانه ای فوق العاده قوی هم دارد طوری که گوام را بردیم انگار جام جهانی را فتح کردیم.

وی در پایان گفت: در هر صورت تیم امید فوتبال خوبی را ارایه کرد ولی همیشه تیم خوب در فوتبال برنده نمی شود. ما می توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم ولی این اتفاق صورت نگرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجىد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    مربى که بعد از ىکسال و نىم هنوز ىک ترکىب ثابت نداره چه توقعى ازش دارىد؟