معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد و گفت: نمایندگان این ایرلاین انگلیسی آمادگی خود برای راه اندازی پرواز مستقیم لندن-ایران در دو ماه آینده اعلام کردند.

بریتیش ایروز پرواز مستقیم لندن-تهران را در دو ماه آینده راه اندازی می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی، «محمد خداکرمی» با بیان اینکه پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) درحال حاضر انجام می شود، افزود: شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود پنج سال پیش به دلیل تحریم ، پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.
وی درباره زمان راه اندازی این پرواز گفت: از گذشته، یادداشت تفاهم بین دو کشور درباره انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.
خداکرمی ادامه داد: شرکت های هواپیمایی ایرفرانس و کی.ال.ام فرانسه نیز برای راه اندازی پرواز مسقتیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم راه اندازی می شود.
پیش از این نیز معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود، شرکت های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز، در مکاتبه ها و جلسه با سازمان هواپیمایی کشوری، برای راه اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و در دو تا سه ماه آینده پروازهای خود به مقصد کشورمان را راه اندازی می کنند.
خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.
پیش از این عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفته بود که ایران از همکاری با شرکت های هوانوردی همه کشورها، به جز رژیم صهیونیستی، استقبال می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.