رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته دوران ریاست جمهوری اوباما آخرین فرصت برای کنار آمدن و تعامل با جمهوری اسلامی ایران است در غیر این صورت به سرنوشت شوروی سابق دچار خواهد شد.

آمریکا برای دچار نشدن به سرنوشت شوروی باید با ایران کنار بیاید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین طائب روز چهارشنبه در سومین مجمع عالی بسیج استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: تصرف ایران و متعاقب آن خاورمیانه به عنوان قلب جهان، اصلی ترین هدف آمریکا در قرن 21 عنوان شده است.

وی با اشاره به قانون امنیت ملی آمریکا که در سال 1997 تجدید نظر و در سه فصل تدوین شده است، یادآور شد:در این قانون، برآوردی از وضعیت جهان و آمریکا، تهدیدات پیش روی این کشور و راهکارهای مقابله با تهدیدات پرداخته شده که در آن عنوان شده تصرف جهان در گروه تصرف خاورمیانه است.

حجت الاسلام طائب افزود: آنچه که امروز مستندات و شواهد نشان می دهد این است که ایران قدرت اول منطقه خاورمیانه است و تصرف این منطقه جز با تصرف کشورمان برای آمریکائی ها امکان پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد: خود آمریکا نیز تصرف ایران را غیرقابل امکان می داند و به همین دلیل دوران ریاست جمهوری اوباما می تواند به منزله آخرین فرصت برای این کشور در خصوص تعامل با کشورمان باشد در غیر این صورت شیب فروپاشی آن ها را تهدید و باید در انتظار سرنوشت شوروی باشند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز و با روی کار آمدن دموکرات ها، آمریکا راهبرد قدرت هوشمند را جایگزین عملیات پیش دستانه دوران جمهوری خواهان کرده و تلاش می کند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

حجت الاسلام طائب در ادامه به تفکر نفوذی که در وجود آمریکایی هاست اشاره کرد و با بیان اینکه آن ها در پسابرجام نیز به فکر نفوذ هستند، افزود: این کشور با نفوذ در بین مردم، نخبگان و مسئولان به دنبال تغییر مدیریت و دستیابی به اهداف خود است.

وی گفت: نفوذ در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... جزو برنامه و اولویت های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

طائب در پایان یکی از برنامه های دشمنان برای نفوذ را موضوع اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد در بخش هایی که به خودکفایی رسیده ایم شرایطی ایجاد کند که مردم از تولیدات داخلی استفاده نکنند تا ضمن رو آوردن به واردات، مصرف گرایی را در جامعه ترویج و کارخانه ها و صنایع داخلی نیز با رکود مواجه شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.