قدس/ فاطمه معتمدی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در خصوص گلایه سهامداران پدیده از بلاتکلیفی اظهار داشت: با پیگیری نمایندگان استان در مجلس پیرامون مشکلات سهامداران پدیده، اخیراً جلسه ای به ریاست ابوترابی نائب رئیس مجلس و با حضور نمایندگان، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد.

آخرین خبرها از پدیده و میزان

بنی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: در این جلسه تصمیماتی از جمله تغییر هیأت مدیره فعلی شرکت پدیده اتخاذ و مقرر شد برابر آن نیز اقدام و رفتار شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه بانک صادرات نیز پیشنهاداتی مطرح کرد، گفت: با توجه به اینکه شرکت پدیده از مؤسسه منحله میزان وام دریافت کرده است، در حال حاضر بانک صادرات یکی از سهامداران عمده پدیده محسوب می‌شود، لذا در این جلسه حضور  یافت و پیشنهاداتی  نیز ارایه داد که مناسب بود.
وی در خصوص نتیجه و اجرایی شدن تصمیمات این جلسه اضافه کرد: این موضوع را دو روز قبل از ابوترابی  نایب رئیس مجلس  پرسیدم که پاسخ داد، باید در راستای تغییر هیأت مدیره پدیده پیش رفت.
وی درباره طولانی شدن پرداخت مطالبات مردم از مؤسسه منحله میزان توسط بانک صادرات بخصوص طلب‌های بیش از 20 میلیون تومانی که با گذشت یک ماه هنوز از پرداخت آن  خبری نیست، گفت: درراستای حل مشکل مردم در مؤسسه منحله میزان با تلاش نمایندگان و مسؤولان، بانک صادرات عهده‌دار پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران میزان شد، حال آنکه این بانک در پرداخت این مطالبات چگونه عمل می‌کند، بحث داخلی بانک صادرات است و اطلاعی از جزئیات آن ندارم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    با سلام با تشکر از قدس آنلاین بابت پیگیری مطالبات سهامداران پدیده لطفا بابت حرفهایی که اعلام میشود سهامداران پدیده در صفحه شخصی ریس جمهور فرانسه پیام یاری گذاشتند اعلام نمایید از کجا معلوم که اینها سهامدار پدیده بودند و قصد تخریب و کارشکنی نداشتند خانواده سهامدار پدیده 120 هزار نفر میباشد ونه ده بیست نفری که پیام در اینستاگرام اولاند داده اند.
  • سپرده گذار IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    آره شما که درست میگید مردم صبر کنند پولشون بدون دردسر دست شما اما مردم تا کی صبر کنند من پولمو که همه اش وام بود گذاشتم که مشکلاتمو حل کنم 52 میلیون چک داشتم برا نیمه اسفند 93 با این مشکل 6 ماه تمدیدش کردم 63 میلیون چک دادم دوباره 6 ماه تمدید شد75 میلیون الان با طرف صحبت میکنم با کلی منت میگه 90 میلیون چک بده 6 ماه دیگه به خاطر ندادن پولم به علت اعتماد به آرم قوه قضائیه و بانک مرکزی و صحبتهای استاندارو غیره مجبور شدم نزول بدم تا چکم برگشت نخوره سه تا ضرر هم سودی که بابت وامها به بانکها میدم پولی که ارزشش هرروز کمتر میشه و سودی که بابت بدهیم میدم حالا دادمو به کی بگم به سیف به قاضی مشهد به تهرانی فر به استاندار به حلمی به کی ؟ کسی اصلا جوابگو هست؟ اینه مسلمونی؟