۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 344201

بنا به اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان و با توجه به اتمام دوره ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال باید برای این فدراسیون سرپرست انتخاب شود.

معرفی جایگزین کفاشیان در فدراسیون فوتبال

به گزارش قدس آنلاین،‌ معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره تاریخ انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل اظهارداشت: از 20 دی تا 20 اسفند به مدت دو ماه برای 40 فدراسیون در حوزه قهرمانی تقویم برگزاری مجمع را لحاظ کرده‌ایم. برای برنامه سال 95 هم کارهای مهمی را پیش‌رو داریم. اگر شرایط مهیا شود مجمع چند فدراسیون را در سال 94 برگزار خواهیم کرد. مثلا احتمال دارد انتخابات فدراسیون شطرنج برگزار شود. در مورد فو‌تبا‌ل هم برابر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی باید بعد از پایان دوران ریاست سرپرست انتخاب شود. اساسنامه این را می‌گوید.

سجادی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد علی کفاشیان همچنان بر مسند سرپرستی فدراسیون فو‌تبا‌ل باقی بماند؟ گفت: من بر اساس اساسنامه حرف می زنم. هر کسی ممکن است خودش بر اساس ذهنیتش حرفی بزند. موارد دیگری که مطرح می‌شود، به عقب افتادن تاریخ مجمع مربوط است. مجمع فوتبال تصمیم گرفت که انتخابات را عقب بیاندازد و این موضوع به آیین‌نامه‌های موجود ربطی ندارد که سرپرست چه کسی باشد. به‌ هر‌ حال دوره چهار ساله ریاست فدراسیون فوتبال وقتی به اتمام برسد معنی آن این است که یا باید رییس انتخاب شود و یا باید سرپرست کار را در دست بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.