قدس آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: آموزش و پرورش نیاز به مشارکت مردم و بخش خصوصی دارد، بنابراین حمایت از مدارس غیردولتی از سیاست‌های آموزش و پرورش است.

آموزش و پرورش نیازمند مشارکت مردم و بخش خصوصی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمدحسن قائدیها با بیان این مطلب در حاشیه همایش تفسیر عشق به خبرنگار ما گفت: 260 نفر از 5 هزار نفر سهمیه جذب آموزش و پرورش مربوط به استان اصفهان بوده است که نتایج آن اعلام شده است؛ این افراد تا 10 شهریور سال آینده دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان را می‌گذرانند و از 10 شهریور برای سال تحصیلی 95-96 تعیین محل خدمت می‌شوند.

وی در خصوص ارسال لایحه دائمی کردن قانون مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی با بیان این که آموزش و پرورش نیاز به مشارکت مردم و بخش خصوصی دارد، گفت: این مطلبی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، لذا حمایت از مدارس غیردولتی از سیاست‌های آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مدارس دولتی نیز با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهند و یکی از سیاست‌های مهم ما حمایت از مدارس دولتی با امکانات خاص است و لذا مشکلاتی از این‌ جهت نخواهیم داشت.

قائدیها با اشاره به انعقاد قرارداد آموزش و پرورش با بیمه آتیه‌سازان، گفت: این بیمه مشکلات بیمه قبلی را ندارد، در حال حاضر در مرحله انعقاد قرارداد و تبیین برنامه هستیم و تمام مشکلات در این برنامه جدید پیش‌بینی و برطرف شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.