استاندار اصفهان گفت: دولت ۲۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۵ به صندوق بازنشستگی فولاد کمک خواهد کرد.

دولت سال آینده ۲۰ هزار میلیارد ریال به صندوق بازنشستگی فولاد کمک می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، رسول زرگرپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین بخش عمده ای از کسری این صندوق در بودجه پیش بینی شده است و باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.
وی با اشاره به مشکلات مبتلابه صندوق بازنشستگی فولاد افزود: با توجه به نبود تعادل مالی و سوء مدیریت، این صندوق با مشکلاتی مواجه است که نه در شأن بازنشستگان و نه در شأن دولت ما است.
زرگرپور افزود: امسال دولت هشت هزار و 700 میلیارد ریال به صندوق بازنشستگی فولاد کمک کرده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر حقوق بازنشستگان این صندوق یک ماه عقب است اما با تمهیدات اندیشیده شده برای سال 95 پیش بینی می شود که مشکل آن به صورت اساسی حل شود.
زرگرپور با بیان این که این صندوق ها غیردولتی هستند و قرار نیست دولت منابعی را در اختیار آنها قرار دهد، یادآور شد: ادغام این صندوق در سازمان تامین اجتماعی از دیگر اقداماتی است که دولت در برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده است.
وی اظهار کرد: با توجه به این که ورودی این صندوق بسیار کم و خروجی آن بسیار زیاد است، باید از طریق ادغام، این تعادل صورت گیرد.
پرداخت نکردن به موقع حقوق و مطالبات بازنشستگان صندوق فولاد در سنوات گذشته، همواره مشکلاتی در پی داشته و در مواردی دامنه نارضایتی آنها را به مجلس شورای اسلامی نیز کشانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    5 0
    مابازنشسته هابه هیچ وجهی نمیخوایم صندوق بازنشسگی ماباتعمین اجتماعی ادغام شود
  • اعظم تا ج ابادی IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    3 0
    باسلام این دوست گرامی درست میگوید مانمیخواهیم باتامین اجتماعی باشم ان زمان که ما درذوب آدم بودیم کسی نبود بگوید شما تو آتش ومواد شیمیایی هسیتد حالا به تمام ذوب آهنیها توهین میکنید که ما اینها را نمیخواهیم زیر پوشش تامین اجتمایی ببریم بسه دیگه این همه بی احترامی به ما
  • بازنشسته ذوب اهن اصفهان IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    4 0
    ان وقت که در سخترین شرایط کار میکردیم کارخانه دولتی بود ومارسمی بودیم وبا شماره کشوری بازنشسته شدیم حالا دولت که سالها سود برد و دستش تو جیب کارخانه و صندوق بازنشستگی بود میخواهد ما را با تامین اجتماعی ادغام کند ما اگه نخواهیم با تامین اجتماعی ادغام شویم کی را باید ببینیم وقتی دولت تصمیم غیر قانونی بگیرد دیگر چه انتظاری از قانون دارید.ضمنا با ادغام قرار هست چه اتفاقی بیفتد نکنه میخواهند حقوق ومزایا بازنشستگان فولاد رابا وجود کسری بودجه در سازمان تامین اجتماعی بیمه شده تامین اجتماعی پرداخت کند.اما اگه قراره دولت حقوق ومزایا بازنشستگان فولاد راتامین کند چرابدهی خود رایکجا ومستقیم به صندق بازنشستگی فولاد نمیدهد تا خود صندوق برای خودش تصمیم بگیرد یا اگه قرار کمک کند چرا با صندوق بازنشستگی کشوری ادغام نمیکند.تورا خدا مارا از چاله به چاه نیندازید.
  • عباس.صالحی.پور. IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    باسلام.من.بازنشته.ذوب.آهن.هستم.نمی.خواهما.از.بیمه.اجتماعی.استفاده.کنم.
  • عباس.صالحی.پور. IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    باسلام.من.بازنشته.ذوب.آهن.هستم.نمی.خواهما.از.بیمه.اجتماعی.استفاده.کنم.
  • بازنشسته فولاد مبارکه IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    از درصدبیشتری برای اینده وبازنشستگی بهترکم کردند حالا هرکی صبح زود بیدار می شود نظر میدهد.این اقای زرگرکه حالا نظر می دهد به خودش یکباراجازه نداد با این قشرفقیر روبروشود ازدرپشت استانداری فرار میکرد حالا چه کاره است که جای ما بازنشستگان تصمیم بگیرد یکبار به خودش اجازه می دادهم دردی می کرد
  • بازنشسته فولاد IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    بهتراست ازبازنشستگان هم نظری بخواهندمثل سال۷۱خودسرانه تصمیم نگیرند ما سرمایه گذاشتیم حالا تصمیم میگیرند وزارت کشور به معادن فلزات چه که نظربدهد
  • بازنشسته ذوب اهن IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    اگه واقعا جرات دارید بازنشستگان کشوری فرهنگی را با تامین اجتماعی ادغام کنید
  • بازنشسته فولاد IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    اگه واقعا در این کشور میتوانستم مثل دولت واقای زرگر پور تصمیم غیر قانونی بگیرم اولین کاری که میکردم وزارت کشور را با تامین اجتماعی ادغام میکردم ببینم بهشون توهین نمیشه فکر کنم زورشون فقط به ضعیف میرسد.
  • بازنشسته ذوب ادم IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    اقای زرگر پور دوست دارید در مورد حقوق ومزایا شما بنده تصمیم بگیرم ازکجا بگیرید کی بگیرید چطور بگیرید با کدام سازمان ادغام شوید نظر شما هم که اصلامهم نیست.ازدست کارهاو تصمیمات غیر قانونی و خلاف شرع به خدا پناه میبرم.توهین هم حدواندازه دارد. تو این مملکت کسی نیست به داد ما برسد.این یه ذره امیدی هم که داشتیم با تدبیر دلتمردان بزرگوارمان از دست دادیم . همه شما را به خدا واگذار میکنم.
  • بازنشسته فولاد IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 0
    بازنشستگان فولاد دیروزصندوق فولاد باپوشش معادن فلزات امروز تامین اجتماعی چندسال دیگر کمیته امدادتاوقتی افرادی مثل اقای زرگر تز میدهند
  • عظیم پاکزاد IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    1 0
    سال 74 وقتی که کار می کردیم. ودر شرایط سخت اهواز وگرما والودگی محیط کارخانه. هر چه تلاش کردیم، تجمع کردیم، اعتراض کردیم که از بیمه های اجتمای بیرون نرویم، چون در دریافت حقوق متضرر میشدیم، مدیریت وقت علی رغم همه نارضایتی،و با زور وتهدید،مادرا از پوشش بیمه های اجتماعی بیرون اوردند، حالا که بازنشسته شدیم، دوباره می خواهند ما را بزور به تامین اجتماعی بسپارند، این چه داستانی هست؟ خودشان بهتر میدانند
  • متین IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    اقایان، وزرا، نمایندگان ،ما بازنشستگان سی سال سر کار بودیم، واکنون روزگارمان چنین است،لطف تلاش بیهوده برای اینکه دوباره سر کا رمان بگذارید،نداشته باشید،چون وعده ها، وقول های هرساله شما مصداق، سرکار گذاشتن است واز مسولیتدخود شانه خالی کردن، تادکنون دو دولت امده ورفتهدولی هنوز مشکل ما حل نشده،،،،شاید،وقتی،،دیگر؟!
  • نوذری(البرز مرکزی) IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    من هم با نظرادغام مخالف هستم.وقتی من با استخدامی کشوری بازنشسته شدم چرا باید زیر مجموعه تامین اجتماعی شوم؟؟؟؟