۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 345059

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به زودی به انگلیس می‌‌رود تا به تمرین تیم باشگاهی خود اضافه شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در راه انگلیس

به گزارش قدس آنلاین، میلاد محمدی پدیده جوان راه آهن که طبق توافق باشگاه به جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در روسیه پیوست تا نیم فصل دوم را با پیراهن ترک گروژنی بازی کند دیروز وارد ایالت چچن شد تا تست های پزشکی مد نظر باشگاه روسی را انجام داده و قراردادش را امضا کند.

ترک گروژنی به عنوان معروف ترین باشگاه ایالت چچن این بازیکن را با قراردادی سه و نیم ساله به خدمت گرفت و در قبال رضایتنامه مبلغی در حدود 350 هزار دلار به حساب باشگاه راه آهن پول واریز کرد که قسط اول این رقم هفته گذشته پرداخت شد تا میلاد راهی روسیه شود.

در صورت موفقیت در تست های پزشکی و امضای قرارداد نهایی این بازیکن بلافاصله راهی انگلیس می شود تا در اردوی آماده سازی زمستانی ترک گروژنی خود را به کادر فنی معرفی کرده و همکاری اش را با این تیم آغاز کند. تیم روسی که در نیم فصل نخست لیگ برتر روسیه در جایگاه هفتم ایستاد در اردوی انگلیس چند بازی دوستانه خواهد داشت و این فرصت مناسبی است تا میلاد محمدی خود را به ترکیب اصلی تیم برساند.

نکته جالب توجه این که باشگاه راه آهن از درآمد حاصل از فروش هافبک ملی پوش خود اقدام به پرداخت 20 تا 30 درصد از قراردادهای بازیکنان و مربیان کرده و این پول تا آخر هفته به حساب اعضای تیم واریز می شود تا کمی از دغدغه های مالی باشگاه از بین برود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.