وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهور افراد فرصت طلب و کمرنگ شدن اخلاص مدیران را دو آفت انقلاب از منظر آیت الله مطهری برشمرد.

وزیر بهداشت دو آفت انقلاب را از منظر شهید مطهری بیان کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سیدحسن هاشمی این مطلب را عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های «حقوق و زندگی» و تجلیل از خدمات محسن اسماعیلی در کتابخانه ملی عنوان کرد.
وی افزود: از شورای نگهبان به خاطر اینکه مقدمات ورود یک مکلا به مجلس خبرگان رهبری را فراهم کردند تشکر می کنم.
ویز بهداشت گفت: حضور افرادی مانند محسن اسماعیلی که کارکرد ملی دارند بویژه در این دوران به شدت مغتنم است.
وی افزود: دکتر اسماعیلی هم مخلص و هم عالم هستند و حضور افراد از گروه های مختلف در این جلسه به علت وجود این دو گزینه در ایشان است. خداوند متعال به برخی افراد حکومت بر قلب ها را عنایت کرده و آقای اسماعیلی از جمله این افراد هستند.
وزیر بهد اشت گفت: در این مکان شریف که کتابخانه ملی است، برای تجلیل از یک نویسنده حقوق شهروندی جمع شده ایم و امیدوارم روزی با افتخار سرانه کتابخوانی مردم عزیز کشور را اعلام کنیم.

** امیدوارم مسئولان نیز به حقوق شهروندی پایبند باشند
وزیر بهداشت با تجلیل از تالیفات محسن اسماعیلی در حوزه حقوق اجتماعی و حقوق شهروندی گفت: امیدوارم مسئولان نیز همراه با آگاهی از آراء و نظرات حقوق شهروندی، به این حقوق پایبند باشند.
هاشمی با اشاره به حضور خود در مجلس شورای اسلامی در صبح امروز(دوشنبه) افزود: برای پاسخ به یک مساله منطقه ای رفته بودم تا ملی و در آنجا این مطلب را هم ذکر کردم که از شهید مطهری دو هفته قبل از شهادت از آفت های انقلاب پرسیدم و ایشان به دو مورد اشاره کردند.
وزیر بهداشت ادامه داد: از نظر شهید مطهری، آفت اول پس از دوران سختی ها و مرارت های انقلاب بوجود می آید و آن ظهور افراد فرصت طلبی است که صدایشان از صدای انقلابیون هم بلندتر است و آفت دوم کمرنگ شدن اخلاص مدیران و جایگزینی هوا و هوس است که امیدوارم انقلاب اسلامی از این دو آفت بزرگ بیش از گذشته مصون بماند.
وی افزود: علاقه من و بسیاری از افراد دولت به آقای اسماعیلی به این دلیل است که وی در طول انقلاب اسلامی علم و اخلاص را همزمان با هم داشتند.
مجموعه «حقوق و زندگی» تالیف محسن اسماعیلی در دو جلد اول و دوم شامل کتاب های «راهنمای حقوقی شهروندان»، «گفتارهایی در حقوق رسانه» و «گفتارهایی در حقوق شهری و شهروندی» است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.