معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه برای ایران دل نمی‌سوزانند و امروز دشمن دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و خانه ملت است.

آمریکایی‌ها هیچ‌گاه برای ایران دل نمی‌سوزانند / دشمن دنبال نفوذ در مجلس است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس از سمنان، فرامرز رضوی شامگاه چهارشنبه در همایش پاسداران بازنشسته ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان که در حسینیه شهدای این یگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر، در خصوص ایام پیروزی انقلاب بیان کرد: دنیا بین دو ابرقدرت شرق و غرب قرار گرفته بود و هیچ‌کس بدون اجازه توان نفس کشیدن نیز نداشت؛ اما در همین برهه حساس، فردی دانا و هوشیار مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرد و استقلال و آزادی را به مردم این کشور بازگرداند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با اقتدار و توکل به خداوند متعال، ملت ایران را از فقر و ظلم دشمنان نجات داد و امروز صاحب این پیروزی و انقلاب را امام خمینی (ره) می‌دانیم؛ اگر چنین رهبر هوشیار و با ایمان و همچنین جوانانی مطیع رهبری را نداشتیم، آزادی، استقلال و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران نیز وجود نداشت.

معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب نیز تلاش زیادی برای فروپاشی این نظام مقدس کرد؛ اما هیچ‌یک از آن تلاش‌ها به ثمر نرسید؛ چراکه این انقلاب به واسطه خون پاک شهدا به دست آمده است.

رضوی با اشاره به عوامل اصلی استمرار انقلاب خاطرنشان کرد: اخلاص، روحیه معنوی، اطاعت‌پذیری مردم و تبعیت آن‌ها از ولایت‌فقیه از عوام اصلی استمرار این انقلاب است.

وی افزود: اگر اندکی در رفتار و سخنان آمریکایی‌ها توجه کنید، متوجه می‌شوید که آنان قصد دارند ولایت‌فقیه را زیر سئوال برده و حضور مقام معظم رهبری را در نظام غیرضروری جلوه دهند؛ چراکه ولی امر مسلمین با دانایی و بصیرتی که دارد، با یک جمله خود، تمام حیله‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه انتخابات آینده بسیار جدی است، اظهار کرد: دشمن یکی از راه‌های نفوذ خود در نظام را مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌داند و اعتقاد دارد یکی از مهم‌ترین راه‌های نفوذش، ورود از راه سیاسی است.

رضوی ادامه داد: استعمارگران و آمریکایی‌ها هیچ‌گاه برای ملت ما دل نمی‌سوزانند؛ چراکه آن‌ها دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی ایران هستند؛ بنابراین دشمن برای انتخابات آینده برنامه دارد و وظیفه ما نیز در این برهه از زمان، دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت‌فقیه است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    جه دل خجسته اي شما ها دارين؟!؟!
  • سلیمان IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    معلوم است که دوستی با دشمن معنی ندارد درغیر اینصورت به ضرر ادم تمام میشود