قدس آنلاین- لرستان: ۳۸ مجتمع خدماتي ـ رفاهی بین‌راهی در ۱۳ استان كشور همزمان با طليعه سي و هشتمين بهار انقلاب اسلامي با اعتبار ۱۴۰ ميليارد تومان، به صورت سيستم ويدئو‌كنفرانس و همزمان، با حضور معاون وزير راه و شهرسازي افتتاح و به بهره‌برداري رسيدند.

مجتمع خدماتي ـ رفاهی بین‌راهی در استان لرستان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان لرستان در اين مراسم كه با حضور فرماندار و جمعي از مديران و مسئوولان شهرستان پلدختر در محل مجتمع خدماتي – رفاهي بين راهي كردعليوند برگزار شد، گفت:  كشور ما با گذشته اي پربار همواره به ابن سبيل (مسافر) توجه داشته است و در قديم براي رفاه مسافران كاروانسراهايي در طول جاده ها احداث شده است و امروزه با رشد روزافزون وسايل نقليه و افزايش ميزان سفر احداث مراكز و مجتمع هاي خدماتي-رفاهي در طول جاده ها امري اجنتاب ناپذر است.

رحماني اظهارداشت: مجتمع خدماتي – رفاهي كردعليوند با اعتبار 30 ميليارد ريال در زميني به مساحت 16 هزار متر مربع در محور پلدختر – انديمشك توسط سرمايه گذار بخش خصوصي احداث شده است.

وي افزود : اين مجموعه دارای جايگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، سرویس بهداشتی، رستوران، نمازخانه، سوپرمارکت، خدمات خودرويي، فضاي سبز و  پاركينگ خودروهاي سبك و سنگين مي باشد.

نورالدين درمنان، فرماندار شهرستان پلدختر نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه احداث اين مجتمع خدماتي – رفاهي احساس امنيت را به دنبال خواهد داشت، گفت : اين مجتمع از اهميت خاصي برخوردار است زيرا در مسير ترانزيت شمال به جنوب و خصوصاً غرب به جنوب واقع شده است و رعايت اخلاق و ارائه خدمات مناسب و مطلوب در اين مجتمع بسيار مهم و معرف فرهنگ مردم اين منطقه است.

وي افزود : نگهداري مناسب از اين مجوعه و حمايت از سرمايه گذار آن مي تواند الگوي مناسبي براي جذب بخش خصوصي باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.