رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بزرگترین طرح درمانی غرب خراسان رضوی با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می‌رسد.

بزرگترین طرح درمانی غرب خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا مسلم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از بهره برداری از بزرگترین طرح بهداشتی و درمانی غرب خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: این طرح درمانی در سال 86 روند اجرایی خود را آغاز کرد و قرار بود با تامین اعتبارات مورد نیاز در اواخر سال 89 به بهره برداری برسد.

مسلم با بیان اینکه به دلیل شرایط مالی و اوضاع اقتصادی در گذشته اعتبارات این طرح عمرانی تا سال 90 ادامه پیدا کرد تصریح کرد: این طرح با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در این سال متوقف شد.

مسلم با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای بهره برداری از این طرح عمرانی خاطرنشان کرد: با سفر وزیر بهداشت و درمان به سبزوار و همدلی ایجاد شده بین مدیریت شهری و نمایندگان مجلس اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان برای سرعت گرفتن روند اجرایی طرح تخصیص پیدا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عنوان کرد: با سرعت گرفتن کار و تامین اعتبار 650 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و فعالیت‌های عمرانی، این طرح عمرانی به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این بیمارستان 245 تختخوابی و در  18 هزار متر مربع زیربنا و در زمینی به وسعت 10 هزار متر ساخته شده است گفت: بیمارستان دارای دو کلینیک و پاراکلینیک مجهز تخصصی و فوق تخصصی و بخش‌های قلب، اطفال، نوزادان، رادیولوژی، آنژیوگرافی و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده حدود 500 نیرو شامل کادر پزشکی، نیروهای اداری و خدماتی مورد نیاز این بیمارستان هم تامین شده است یادآور شد: این طرح درمانی روز شنبه هفته آتی با حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.