نمایشگاه عکس «باد بهاری» به همت اداره زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه «باد بهاری» ویژه ایام الله دهه فجر در حرم مطهر رضوی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: این نمایشگاه عکس با رویکرد دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و تأثیر آن در بیداری و جنش ملت ها به همراه تصاویری تطبیقی از دوران انقلاب اسلامی و خیزش های مردمی جهان اسلام در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی به نمایش در آمده است.

سید محمدجواد هاشمی نژاد افزود: این نمایشگاه با موضوع بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و توصیه های راهبردی ایشان به ملت های مظلوم جهان برای دستیابی به هویت واقعی خویش افتتاح شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به نیازهای زائران و مخاطبان و رخدادهای روز منطقه در حوزه بین الملل امری ضروری است.
هاشمی نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه 22 قطعه عکس از انقلاب اسلامی ایران و انقلاب های معاصر سایر کشورها به همراه صحبت های مقام معظم رهبری و تحلیل هایی که در این مورد داشتند، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به نمایش در آمده است.
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی اضافه کرد: این نمایشگاه همزمان با آغاز جشن های مردمی دهه فجر در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی افتتاح شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.