جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: انقلاب اسلامی زنده است و خیلی قدرتمندتر از روزهای نخستین خود به راهش ادامه می دهد.

سردار اباذری:انقلاب اسلامی زنده و قدرتمندتر از همیشه است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، سردار حمید اباذری شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در زنجان افزود:انقلاب اسلامی نقطه عطف و درخشان ترین مقطع در تاریخ کشور است.
وی ادامه داد: 37 سال پیش ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) از زیر یوغ استبداد و استکبار رها شد و در فضای دو قطبی شده بین بلوک شرق و غرب راه استقلال و آزادی را پیمود که این حرکت به کام مستکبران دنیا خوش نیامد.
سردار اباذری به تحمیل جنگ تحمیلی هشت ساله و انواع فشارها از سوی دشمنان به انقلاب اسلامی و ناکامی آنان اشاره کرد و افزود: منشا قدرت و مقاومت ما در برابر دشمنان، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، ایستادن ملت پای انقلاب و پیام ارزشی انقلاب اسلامی است.
وی بابیان اینکه امروز دشمن به دنبال باز کردن راه های جدید برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نا امن کردن کشورهای منطقه همچون سوریه، یمن و لبنان که در حکم بازوان انقلاب اسلامی هستند یکی از اهداف دشمنان است.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) بابیان اینکه انقلاب اسلامی تنها مانع منافع دشمنان در منطقه است، گفت: راه دیگر ضربه زدن دشمنان به این انقلاب از طریق پروژه نفوذ است.
سردار اباذری افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از برجام بیش از 80 بار پیرامون نفوذ سخن گفتند و هشدار دادند.
وی تاکید کرد: دشمنان تمام راه های ضربه زدن به انقلاب اسلامی را امتحان کردند و به نتیجه ای نرسیدند و در زمان حاضر نفوذ در دستگاه های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام را در سر دارند.
سردار اباذری اظهار کرد: دشمن برای نفوذ از کسانی استفاده می کند که در انقلاب اسلامی تابلو و نشان داشته اند هرچند در مواردی مواضعشان منطبق بر آرمان های انقلاب نبوده است.
وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باید مراقبت و دقت زیادی به خرج دهیم چرا که دشمن روی آن ها حساب باز کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.