قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ شهادت جانسوز مدافع حرم، حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده به دست مزدوران صهیونیسم جهانی و تروریست های تکفیری، اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما واقعیت آنکه او امروز «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشيم.

پل شهادت،اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم، حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیانیه ای صادر کرد.

در پی شهادت شهید مدافع حرم، حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام در راه دفاع از حرم آل ­الله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بیانه ای صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

پل شهادت،اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده به دست مزدوران صهیونیسم جهانی و تروریست های تکفیری، اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما واقعیت آنکه او امروز «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشيم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد روحانی شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده،  تبریک و تسلیت خود را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بزرگوارشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و خانواده شهید عرضه می‌دارد و با نایب امام عصر بیعت می‌کنیم که دفاع از حرم و حریم ولایت را تا آخرین قطره خون، وظیفه خود می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد کافرکیشان تروریست و ابوجهل‌های تکفیری، به اهداف شوم استعمار ساخته خود برسند. ما راه شهید قلی زاده و شهدای مدافع حرم اهل‌بیت را راهی می‌دانیم که در هرکجای زمین و زمان بدان گام بگذاریم ما را به کربلا می‌رساند، در کربلا نیز لبیک یا حسین را چنان برمی‌کشیم که همه ستم جهانی را به زیر بکشیم و آن روز دیر نیست که جهان با دریافت تجلی آیات خداوند به‌روزهای روشن خود برسد و زمین از غبار استعمار و استبداد و جهالت و تکفیر، تن بتکاند و یکسره، سرای حق و حق‌جویان شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.