ظفر الاسلام خان دانشمند معروف و سردبیر روزنامه ملی گفت: تروریسم هرگز از اصول اسلام نیست.

تروریسم هرگز از اصول اسلام نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه صحافت چاپ دهلی نو؛  همایش «محرکین تروریسم در غرب آسیا» با هدف  بوجود آوردن جنبش سراسری برای شناخت تروریست اصلی و معرفی به جهان در هند برگزار شد.

ظفر الاسلام خان دانشمند معروف و سردبیر روزنامه ملی در این همایش گفت: قبل از سال ۱۹۷۳ میلادی  با وجود مخالفین اسلام، اما بین مسلمانان هیچ تنظیم ترروریسم وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه تروریسم هرگز از اصول اسلام نیست، بلکه قدرت های بزرگ برای تقویت بخشیدن و هدف های سیاسی خودشان آن را بوجود آوردند.

سردبیر روزنامه ملی تروریست بزرگ جهان را اسراییل معرفی کرد و افزود: برخی از قدرت ها برای تقویت موجودیت اسرائیل توسط بی ثباتی سیاسی این کار را می کند و کشورهای اماراتی نیز در این کار به آن ها کمک می کنند

وی با اشاره به وجود ۶۵ گروهای تروریستی بیان کرد: این گروه های تروریستی از کشورهای گوناگون هزینه دریافت می کنند .

دبیر کل مجلس مشاوره هند نیز در این همایش تصریح کرد: بعضی از کشورها برای فروختن اسلحه‌های جنگی تروریستها را کمک می کنند تا آن‌ها روز به روز قوی تر شوند و کشورهای آسیایی پیشرفت نکنند.

در ادامه این همایش قاسم رسول رییس حزب رفاهی اظهار داشت: بسیاری از کشورها نمی خواهند که اسلام و کشورهای اسلامی سربلند باشند از این رو می خواهند که جنگ در کشورهای نظیر شام، عراق،یمن، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند.

دکتر تسلیم احمد رییس شورای ملی در این همایش تأکید کرد: تعریف  تروریسم باید مشخص شود و این ها باید در جهان معرفی شوند، برای نابود کردن داعش بعضی از کشورها مردم های بی گناه کشور عراق و شام را می کشند.

وی ادامه داد: برخی مردم مظلوم فلسطین را تروریست نشان می دهند و صهیونیست را مردمی مذهبی می دانند.

گفتنی است؛ در این همایش علاوه بر رهبران سیاسی کشور هند، بعضی ازسفیران کشورهای اسلامی نیز حضور داشتند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.