قدس آنلاین:مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نام گذاری شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد بنام شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده خبر داد و گفت: نامگذاری شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد بنام شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده کوچکترین کاری است که این سازمان می‌تواند برای این شهید بزرگوار انجام دهد.

نامگذاری شعبه یک تامین اجتماعی بجنورد بنام شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید محمد تقی نور بخش با حضور در منزل شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده در بجنورد اظهار داشت: با توجه به اینکه پدر و مادر شهید حمیدی زاده در راه ایثار و از خودگذشتگی ید طولایی دارند بار دیگر با شهادت دیگر فرزند خود افتخار بزرگی کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از سفر به این استان، احترام به مقام شامخ شهید بزرگوار حمیدی زاده است که این حضور کوچکترین کار برای خانواده و حفظ ارزش و آرمان‌های این شهید است.

نوربخش یادآورشد: وجه تمایز شهدای مدافع حرم با شهدای جنگ تحمیلی در این است که این شهدا در غربت و برای از آرمان‌های امت اسلامی و دفاع از حدود اسلامی و حرمین اهل بیت جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: شهید حمیدی زاده پنجاه و هشتمین شهید سازمان تامین اجتماعی است.

نوربخش افزود: شهدایی همانند شهید حمیدی زاده باید الگویی برای پرسنل این سازمان باشند، تا همواره راه شهدا پایدار و مستمر شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.