قدس آنلاین: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزارت بهداشت از تشکیل جلسه‌ای در تهران به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات بیمارستان قائم(عج) مشهد، پس از ارایه گزارش تیم اعزامی معاونت درمان از این بیمارستان به وزیر بهداشت خبر داد.

دستور ویژه وزیر برای رفع مشکلات بیمارستان قائم(عج)

عباس زارع‌نژاد گفت: وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به مشهد و پیرو بازدید از روند اجرای برنامه تحول سلامت و نحوه ارایه خدمات درمانی در بیمارستان قائم(عج)، از خدمات انجام شده در قالب طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای خدمات بیمارستان نسبت به گذشته و همین‌طور مساعدت و همت خیران در بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان قدردانی کرد.
وی افزود: در زمان بازدید وزیر بهداشت از اورژانس بیمارستان قائم(عج)، تعدادی از بیماران و همراهان آنان و نیز کارکنان نسبت به ارایه خدمات در این بیمارستان ابراز نارضایتی کردند که پیرو این بازدید با دستور وزیر بهداشت، تیمی متشکل از مدیران ارشد معاونت درمان با همراهی معاون پرستاری وزارت بهداشت به منظور بررسی وضعیت خدمات بخش اورژانس این بیمارستان به مشهد اعزام و از دو بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(ع) بازدید کردند.
زارع‌نژاد با اشاره به نظارت‌ها و بررسی‌های تیم اعزامی گفت: نتایج بررسی‌های این تیم طی گزارشی به وزیر بهداشت ارایه شده است.
مشاور وزیر بهداشت در ادامه از تشکیل جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت و معاونان درمان، آموزشی و پرستاری این وزارتخانه و مسؤولان دانشگاه و رئیسان بیمارستان‌های مشهد از جمله بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(ع) در روز چهارشنبه 21 بهمن در دفتر وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این جلسه در مورد راهکارهای رفع مشکلات موجود در بیمارستان قائم(عج) مشهد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.