فرزند شهید جنگی گفت: استفاده از هنر یکی ار کارآمدترین اقدامات برای حفظ ارزش‌های انقلاب است که می‌توان با بهره گیری از آن برای این مهم اقداماتی را به عمل آورد.

استفاده از هنر کارآمدترین اقدام برای حفظ ارزش‌های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، فرشته جنگی در گفت‌وگو با فرهنگشهر، اظهار داشت: یک سال آخر عمر پدر را به همراه ایشان در اهواز سکونت داشتیم تا در تاریخ 12 مرداد ماه سال 66  در مسیر سقز به سمت بانه به دست منافقان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی تصریح کرد: تا پیش از این چندین بار منافقان برای ترور سردار جنگی کمین کرده بودند که این بار به دست آنها جام شهادت را نوشیده و ما را ترک کردند.
فرزند شهید جنگی با اشاره به اینکه حفظ انقلاب یکی از بزرگ‌ترین اهداف شهدای اسلام و انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: اگر همه ملت ایران از دانشگاه انقلاب و دفاع مقدس درس گرفته و رفتار نسل نخست انقلاب را تقلید کنیم به تمام اهداف خود رسیده و دشمن را مغلوب می‌کنیم.
جنگی ادامه داد: درس گرفتن از این دانشگاه و اتحاد برای حفظ دستاوردهای آن یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد با این جوانان کارآمد و ملت صبور فائق آمدن بر تمام سختی‌ها کار دشواری نیست و اگر وحدت بین ایرانیان تقویت شود هیچ جریانی حتی جنگ نرم و شبیخون‌های فرهنگی اثری بر روی قدرتمندی ایران ندارد.
وی با اشاره به اقدامات خود برای حفظ فرهنگ شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب میان نسل جوان، بیان کرد: هنر یکی ار مهم‌ترین ارکانی است که به واسطه آن می‌توان ارزش‌های انقلاب را حفظ کرده و برای بقای آن کوشید.
این فرزند شهید ادامه داد: برای نخستیمن بار عکس شهدا را برای نشان دادن احترام خود به تمام آنها ر کنار آیه شهادت کار کرده‌ام که فکر می‌کنم این اقدامم تا جایی که در توان من است توانسته تأثیراتی را در برداشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.