۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 349328

قدس آنلاین – رها واعظی: هر چند پیش از این گوگل تمایلی برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده ی خودرو نداشت، اما ظاهرا قرار است به زودی خودروهای خودراننده اش را تولید کند.

گوگل به تولیدکننده ی خودرو تبدیل می شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گوگل به تازگی در لیست مشاغل خود، اعلام نیاز برای برخی مشاغل کرده که به نظر می رسد در ارتباط با خط تولید خودرو می باشد.

در این لیست مشاغل، نام مهندسی فرآیند تولید، مهندس کیفیت و مدیر تولید منابع مکانیکی برای توسعه ی خطوط مونتاژ و فرآیندهای تولید، اجرا و بازرسی به چشم می خورد.

سال گذشته در بین دنبال کنندگان این لیست، مدیر عمومی سابق فورد و هیوندای دیده می شد. این پست کار گوگل نشان می دهد که این کمپانی علاقمند به راه اندازی یک مرکز تولید خودروی خود راننده برای تولید انبوه وسیله ی نقلیه ی خود به همراه لوازم جانبی اش می باشد.

با این حال شرکت گوگل در اواخرسال گذشته اعلام کرده بود که برای ورود به دنیای کسب و کار خودرو برنامه ریزی نکرده است و تصمیم دارد با یک شرکت خودروسازی مستتقل برای تولید خودروی خود راننده اش شریک شود.

با این وجود ممکن است گوگل، خود نیز قصد داشته باشد که برای طراحی و ایجاد فرآیند تولید سریع و ارزان، فناوری تولید انبوه خودرو را آغاز کند و از شرکت های همکار به عنوان اهرم فناوری در فرآیندهای تولید اتومبیل و امکانات آن استفاده کند.

البته این موضوعات تماما حدس و گمان کارشناسان می باشد و با توجه به اینکه قوانین و مقررات خودروهای خودراننده هنوز در همه ی ایالات متحده ی آمریکا توسعه پیدا نکرده است، به احتمال زیاد برنامه های گوگل تا آن زمان قطعی و مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.