قدس آنلاین-یزد : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با تخصیص ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی کشور، چهار هتل چهار ستاره یزد به پنج ستاره ارتقا پیدا خواهد کرد

۲۰۰میلیارد ریال برای ارتقای هتل های چهار ستاره یزد اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدمهدی شرافت اظهارداشت : چهار هتل استان برای کسب درجه پنج ستاره نیاز به تسهیلات دارند و با حمایت مجموعه سازمان و تخصیص تسهیلات از صندوق توسعه ملی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: فعالیت مدیران این چهار هتل که اقدامات خاص و قابل توجهی برای ارتقای هتل انجام داده اند قابل تقدیر است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: در این راستا هتل صفائیه یزد به عنوان نخستین هتل پنج ستاره البته در صورت تخصیص اعتبار و کمک برای رفع نواقص آن تا نیمه اول سال 95 رسماً در خدمت گردشگران خواهد بود و فعالیت خود را آغاز می کند.
شرافت یادآور شد: هتل سنتی داد، هتل ارگ یزد و هتل ـ باغ مشیرالممالک یزد از دیگر هتل های چهار ستاره استان هستند که آمادگی لازم از نظر مدیریت و توانایی فنی را داراهستند و در صورت تخصیص اعتبار به هتل پنج ستاره تبدیل خواهند شد.
این مسئول نشان ساخت  خاطر: در صورتی که صندوق توسعه ملی اعتبار لازم را در اختیار این هتل ها قرار دهد دو هتل این استان در سال 95 و دو هتل دیگر در سال 96 ارتقا درجه پیدا خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد با اشاره به اینکه هتل های پارسیان و ایرانگردی جهانگردی یزد اکنون سه ستاره هستند اظهار داشت: این دو هتل نیز خدمات قابل تقدیری انجام داده اند و با تخصیص اعتبار به چهار ستاره ممتاز ارتقا پیدا می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد تا پنج هتل پنج ستاره در سطح استان که در هرکدام در مراحل مختلفی از جمله گرفتن مجوز تا کارهای اجرایی قرار دارند در افق پنج ساله گردشگری استان ساخته شده و به بهره برداری برسند.
شرافت افزود: با راه اندازی این هتل ها 600 تخت به مجموعه تخت های هتل های استان اضافه خواهد شد و در مجموع 9 هتل پنج ستاره و 2 هتل چهار ستاره ممتاز به ظرفیت مجموعه گردشگری استان اضافه می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.