قدس آنلاین - ایلام: فرماندار شهرستان چرداول گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر بر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چرداول نظارت می کنند.

نظارت یک هزار و ۵۰۰ نفر بر برگزاری انتخابات در چرداول

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پرویز کولانی با بیان اینکه 69 شعبه اخذ رأی در شهرستان چرداول برای دریافت رأی مردم استقرار می یابد، اظهارداشت: از این تعداد شعب اخذ رای، 40 شعبه ثابت در شهرها و مراکز بخش ها مستقر می شود و 29 شعبه دیگر سیار بوده و رأی مردم روستاهای کم جمعیت و جمعیت عشایری شهرستان را اخذ می کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد یک‌ هزار و 500 نفر به عنوان عوامل انتخابات شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامات و تدارکات، کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: 43 هزار نفر از مردم شهرستان چرداول واجد شرایط اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

فرماندار شهرستان چرداول با تأکید بر اینکه مردم ولایت‌مدار این شهرستان همچون دیگر انتخابات گذشته، حضوری باشکوه و چشمگیر خواهند داشت، خاطرنشان ساخت: آمادگی صد درصدی برای اجرای انتخاباتی سالم، باشکوه، رقابتی با تکیه بر اصل بی‌طرفی در این شهرستان وجود دارد.

پرویز کولانی امانتداری، صداقت و بی‌طرفی عوامل اجرایی و حق‌الناس دانستن آراء مردم را از اهداف دولت در این دوره از انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: این دوره از انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور با شکوه مردم باعث یأس و ناامیدی دشمنان، تحقق شعار همدلی و همزبانی و استمرار اقتدار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و یادآور شد: تمام امکانات و تجهیزات اعم از سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، اینترنت، نیروی انسانی برای برپایی انتخابات هفتم اسفند در شهرستان چرداول فراهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.