قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛کلیه حوزه های قضایی استان موظفند با اخذ تدابیر لازم نسبت صدور آراء قاطع و پیشگیرانه اهتمام ورزند تا از تکرار تخلفات در انتخابات آینده جلوگیری گردد. 

رسیدگی سریع به تخلفات انتخاباتی و پرهیز از  افراط و تفریط در برخوردها وظیفه دستگاههای نظارتی و قضایی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری  با تأکید بر اهمت انتخابات پیش رو و مسئولیت کلیه دستگاهها در برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اظهار داشت: کلیه نهادها و دستگاههای استان می بایست در حیطه برنامه و مسئولیتی که برای آنها تعیین شده است انجام وظیفه نمایند.

خدابخش مرادی همچنین به مسأله تامین امنیت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد اگرچه تأمین امنیت انتخابات و نظم انتخابات برعهده نیروی انتظامی است اما می طلبد تا کلیه دستگاههای قضایی و نظامی استان با این نیرو در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و برقراری نظم همکاری لازم را داشته باشند. وی با ابراز امیدواری در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم خواستار پیگری قاطع تخلفات و رسیدگی سریع به پرونده مجرمان و متخلفات انتخاباتی شد.

در ادامه این جلسه رئیس کل دادگستری استان با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت به ویژه در دوره انتخابات خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت انتخابات پیش رو باید ضمن برنامه ریزی دقیق نسبت به حفظ نظم و انضباط از زمان پیش از انتخابات تا اعلام نتیجه، جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از سایر دستگاهها نظامی کمک بگیرد.

سید عبدالله موسوی  همچنین رسیدگی سریع به تخلفات و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در برخوردها و همچنین تهیه مستندات لازم از تخلفات را وظیفه کلیه دستگاههای نظارتی و قضایی عنوان و اظهار داشت: کلیه حوزه های قضایی استان موظفند با اخذ تدابیر لازم نسبت صدور آراء قاطع و پیشگیرانه اهتمام ورزند تا از تکرار تخلفات در انتخابات آینده جلوگیری گردد.

وی روسا، دادستانها و قضات رسیدگی کننده به جرائم انتخاباتی را مکلف به حضور مستمر در حوزه قضایی مربوطه از زمان 24 ساعت قبل از شروع انتخابات تا 24 ساعت پس انتخابات و اعلام نتیجه نمود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.