استاندار خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم میزان مکانیزاسیون کشاورزی استان را ارتقا دهیم و از ۱.۲ به ۱.۴ تا پایان امسال برسانیم.

 ضریب مکانیزاسیون کشاورزی خراسان رضوی ارتقا می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان صبح امروز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، کشت‌های گلخانه‌ای و مکانیزاسیون کشاورزی اظهار داشت: دولت یازدهم خودکفایی غذایی را در دستور کار خود قرار داده است و یکی از ابزارهایی که می‌تواند در این زمینه کارساز باشد گسترش فرآیند مکانیزاسیون است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، امسال 130 میلیارد تومان تسهیلات به بخش مکانیزاسیون کشاورزی در استان اختصاص پیدا کرده است.

رشیدیان بیان کرد: همچنین در این راستا در تلاش هستیم میزان مکانیزاسیون کشاورزی استان را ارتقا دهیم و از 1.2 به 1.4 تا پایان امسال برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تصریح کرد: دستاوردها و تولیدات کشاورزان و تولیدکنندگان استان از طریق برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رشیدیان افزود: علاوه بر این حضور شرکت کنندگان و تولیدکنندگان خارجی فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد تا تولیدکنندگان ما بتوانند محصولات خود را در معرض دید آنها نیز قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.