قدس آنلاین: استاندار اصفهان گفت: از ۵ میلیون جمعیت استان، ۳/۵ میلیون نفر حائز شرایط رای دادن هستند که باید در کنار آن به ۲۰۲ هزارنفر رای اولی‎ اشاره داشت که در فضایی با امنیت کامل و در صحت و سلامت رای می‎دهند.

در استان اصفهان ۳/۵ میلیون نفر حائز شرایط رأی دادن هستند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمایی فصل حضور دانشآموزی افزود: براساس آخرین اطلاعات انتخاباتی، یک نفر از نامزدهای مجلس خبرگان به استان سمنان منتقل شد و تعداد نامزدها به 12 نفر رسیدهاند.

استاندار اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اصفهان ادامه داد: درحال حاضر 5 کرسی مجلس خبرگان در مجلس با 12 نفر کاندیدا وجود دارد که بر همین اساس شرایط انتخاب برای انتخابکنندگان فراهم خواهد بود که تبلیغات آنها تا 5 اسفند ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: خداوند را شاکرم که انقلاب اسلامی ایران، سی و هفتمین سال پرافتخار خود را پشت سرگذاشت و توانست ضمن انجام اقداماتی بزرگ و خارقالعاده در عرصههای مختلف مانند هستهای، علوم نانو و سایر عرصهها و پرآوازه کردن نام بلند ایران در جهان، نسلهایی عزتمند و دشمنستیز بار آورند تا مانند سدی محکم در برابر بدخواهان جهانی باشند.

زرگرپور مردم را پشتوانه نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: این انقلاب و کشور از پشتوانه لطف الهی و حمایت‌های بیدریغ مردم برخوردار است و بهترین جلوههای مردمسالاری دینی از سوی نظام اسلامی ما به دنیا عرضه شده است.

وی با بیان اینکه سواد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم به برکت انقلاب اسلامی در بالاترین سطح جهانی قرار دارد، افزود: این تنها ادعای ما نیست بلکه دیگران نیز به این موضوع اذعان دارند و دستاوردهای پرشتاب ارمغانی است که کشور ما به مردم هدیه کرده است.

استاندار اصفهان گفت: در نخستین روزهای سال سی و هشتم انقلاب اسلامی، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به بار مینشیند، فصل حضوری دیگر از راه میرسد و عرصه حماسه دیگری برای مردم فراهم میشود تا بتوانند اراده خود را اثبات کنند.

وی افزود: امروز باید بدانید که کلید سعادت و سرنوشت آینده کشور در دست مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و کلید حضور نمایندگانی متعهد، متدین و کارآمد و توانا در دستان مردم ایران است.

زرگرپور با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح از سوی مردم تاکید کرد: اگر نمایندگان امروز توسط جوانان آیندهسازان کشور به درستی انتخاب شوند، بهرههای آن در سالهای آینده به مردم می رسد و سعادت فرزندان را تضمین میکند.

وی اضافه کرد: رای اولیها یعنی 202 هزار نفر در استان اصفهان که اولین تجربه حضور خود را در عرصه انتخابات و مردمسالاری دینی باید با قوت و قدرت همراه شود.

استاندار اصفهان در رابطه با لزوم توجه به آرای رای اولی‌ها ادامه داد: رای اولیها باید بدانند که مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و اینکه مشارکت همگانی در انتخابات کشور و انقلاب را بیمه میکند و بالطبع جوانان نیز باید به خانوادههای خود انگیزه مشارکت وسیعی را در انتخابات ایجاد کنید.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه همه مسئولان کشور به دنبال انتخاباتی با حداکثر مشارکت و حداکثر رقابت هستند و هر کس با هر سلیقهای میتواند فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.