مدیرکل حفاطت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص آلودگی در ۶۵ درصد ایستگاه‌های مشهد بالاتر از حد مجاز بوده و برای گروه‌های سنی مختلف در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

شاخص آلودگی در ۶۵ درصد ایستگاه‌های مشهد بالاتر از حد مجاز است

به گزارش قدس آنلاین، حمید صالحی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به گزارشات ارسال شده از ایستگاه‌های سطح شهر مشهد امروز خلاف دیروز که وضعیت هوای این کلانشهر در وضعیت سالم قرار داشت میانگین آلودگی 134 واحد بیان شده است.
وی با بیان اینکه در مجموع 20 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر مشهد مقدس استقرار دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 13 ایستگاه از جمله سجاد، ماشین ابزار، تقی آباد، حرم مطهر و آوینی میزان آلودگی بالاتر از حد مجاز را گزارش داده‌اند.
مدیرکل حفاطت محیط زیست خراسان رضوی افزود: از بین تمام ایستگاه‌های سطح شهر مشهد ایستگاه چمن با 175 واحد آلودگی آلوده‌ترین هوای سطح شهر مشهد را گزارش داده است.
صالحی با اشاره به اینکه شاخص کلی آلودگی هوا بین 101 تا 150 واحد پی.اس.آی وضعیت هشدار برای گروه‌های حساس و کودکان است، بیان کرد: در برخی از نقاط شهر مشهد امروز تمام افراد نباید رفت و آمد داشته و تردد برای زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی، کودکان و سالمندان باید به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.