هنرمندان آستارا به عنوان قشر فرهیخته این شهرستان گفتند: با حضور پرشور و آگاهانه خود، زیباترین تجلی حضور را در هفتم اسفندماه خلق می کنیم.

زیباترین تجلی حضور را در هفتم اسفند خلق می کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا حضور هنرمندان در کنار سایر اقشار همواره طراوت خاصی را به انتخابات بخشیده است. هنرمندان به عنوان پرچمداران فرهنگ و اندیشه ناب ، نقش بی بدیلی در راستای اعتلای آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی ایفا می کنند.
هنرمندانی که از همان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به اندازه سهم خود ایفاگر زیباترین و اصیل ترین اندیشه ها شدند.
شعر ، موسیقی ، عکاسی ، خوشنویسی و دیگر رشته های هنری هر وقت با ارزش های ناب انقلاب در هم آمیخته، ردپای ماندگاری در حرکت های سیاسی و اجتماعی از خود برجا گذاشته است.
هفتم اسفدماه آرام آرام از راه می رسد تا به بلندای صدای رسای هنر آستارا عشق هنرمندان این خطه برای رقم زدن سرنوشت کشور خود به پا خیزد.
علی اکبر باقری ارومی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در انتخابات پیش رو ، آن چه که تعیین کننده است، همان حضور حداکثری مردم است.
وی با اشاره به اینکه این حضور حداکثری باید با آگاهی و بصیرت همراه باشد ، افزود: هنرمندان با توجه به رسالتی که در جامعه با محوریت روشنگری بر عهده گرفته اند، در روز هفتم اسفندماه به سیل خروشان ملت خواهند پیوست.
وی با بیان اینکه حضور آگاهانه هنرمندان در این صحنه نقش عمده ای در آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی دارد ، افزود: از نماینده منتخب نیز انتظار داریم به وظایف قانونی خود در باب جایگاه نمایندگی جامه عمل بپوشاند و از دادن وعده های بی اساس خودداری کند.
افشین خدامرد از هنرمندان جوان آستارایی نیز با بیان اینکه هویت و اصالت فرهنگی ما در گرو ملیت و آرمان ماست ، اضافه کرد: حضور در انتخابات ادای دین نسبت به خون آن هایی است که عاشقانه و خالصانه برای حراست از کیان مملکت در برابر زیاده خواهان ایستادند.
وی اظهار کرد: هفتم اسفندماه به برکت همان خون پاک شهدا، دریای حضور مردم به موج و خروش در می آید.
وی ادامه داد: از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار داریم هیچ وقت مردم را فراموش نکنند.
یاشار صلاحی از دیگر هنرمندان شهرستان آستارا، هنرمندان را آیینه تمام نمای جامعه عنوان کرد و گفت: هنرمندان در حقیقت انعکاس دهنده صدا و مشکلات اجتماع در قالب های مختلف هنری هستند و مطمئنا حضور حداکثری این قشر می تواند اثر بخش باشد.
وی شرکت در انتخابات را دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: نمایندگان منتخب پل های اعتماد بین مردم و مسئولان هستند و شایسته است در جایگاه خودشان با رصد کردن مشکلات جامعه و ارائه برنامه های کلیدی و راهبردی، به فکر توسعه شهرستان و اشتغالزایی برای جوانان باشند.
سیامک حسن زاده از دیگر هنرمندان جوان این شهرستان، انتخابات را فرصتی برای رقم زدن سرنوشت جامعه ذکر کرد و افزود: هیچ چیزی برای انسان مهم تر از سرنوشت نیست پس در این وادی خطیر باید بسیار آگاهانه وارد عمل شد.
وی مشارکت اجتماعی و حضور پرشور مردم را دارای اهمیت فوق العاده ای خواند و اضافه کرد: مطمئنا هنرمندان نیز در جهت تحقق اهداف این مسیر با اندیشه هنری و توجه به فرهنگ و نیازهای جامعه با بصیرت و آگاهی قدم بر می دارند.
وی ادامه داد: از نماینده منتخب نیز انتظار داریم متعهد ، امانت دار و وکیل مدافعی به حق برای مردم باشد.
شیما مولایی فرد از دیگر هنرمندان این شهرستان نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: هنرمندان با ایفای نقش های هنری خود در برهه های حساس انقلاب اسلامی، عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانده اند.
وی با اشاره به اینکه تولید اشعار و موسیقی های حماسی هنرمندان در دوران انقلاب نمونه بارزی از ارادت این قشر به آرمان های انقلاب است ، افزود: هنرمندان به عنوان یک قشر الگو در جامعه نقش ویژه ای در طراوت بخشیدن به انتخابات دارند.
وی با بیان اینکه هنرمندان در صحنه انتخابات می توانند تجلی گر زیباترین حضور باشند ، ادامه داد: از نماینده منتخب در شهرستان آستارا انتظار دارم وعده های خود را عملی کرده و به فکر فرهنگ و هنر این شهرستان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.