قدس آنلاین: شهردار اصفهان با اشاره به رویکرد متفاوت توزیع نهال در روز درختکاری امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: شهرداری اصفهان به یاد ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی، در روز درختکاری ۲۳۰ هزار اصله نهال در اختیار مردم قرار می‌دهد.

در روز درختکاری ۲۳۰ هزار اصله نهال در اختیار مردم قرار می‌ گیرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد با اعلام این خبر و با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهارداشت: ۱۵ اسفندماه در تقویم کشور «روز درختکاری» است و بسیاری از مردم و مسئولان در جای‌جای ایران هر سال در این روز یک نهال را غرس می‌کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز که همواره بر حفظ منابع طبیعی و اهمیت فضای سبز تاکید کرده‌اند، هر سال در آستانه روز درختکاری یک نهال غرس می‌کنند تا اهمیت حفظ درختان حیات‌بخش را به همگان یادآور شوند.
شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اهدای نهال به مناسبت روز درختکاری که هر سال توسط شهرداری اصفهان انجام می‌گیرد، بیان کرد: امسال این اقدام با رویکردی متفاوت انجام می‌گیرد و به یاد 230 هزار شهید انقلاب اسلامی، 230 هزار اصله نهال توسط شهرداری بین مردم توزیع خواهد شد.
وی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و به همین خاطر امسال در روز درختکاری به تعداد شهدای انقلاب اسلامی، 230 هزار اصله نهال در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا یک بار دیگر جان‌فشانی‌ لاله‌های انقلاب را به یاد آوریم.
جمالی‌نژاد شهدای انقلاب اسلامی را شمع محفل بشریت خواند و اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون قطره‌قطره خون شهدا از ابتدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در روزگار کنونی است و هر اقدامی هر چند کوچک که یاد و خاطره این ازخودگذشتگان را زنده کند، ارزشمند است.
گفتنی است به مناسبت روز درختکاری همشهریان عزیز اصفهانی می‌توانند تا تاریخ 7 اسفندماه جاری، برای دریافت این نها‌ل‌ها به درگاه الکترونیک شهر اصفهان به نشانی ‌Isfahan.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.