قدس آنلاین- لرستان: مديركل بنياد شهيد كشور" حجت الاسلام و المسلمين شهيدي "با تقدير ويژه از فرمانده انتظامي لرستان،كسب رتبه برتر اين فرماندهي در بين سازمان ها و ارگان هاي لرستان را در طرح سپاس و ديدار با خانواده شهدا، تبريك گفت.

كسب رتبه برترفرماندهي انتظامي لرستان در طرح ديدار با خانواده شهدا

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان ،در ديدار با سردار"محمد قنبري" در ستاد اين فرماندهي به نيابت از حجت الاسلام والمسلمين "شهيدي"مدير كل بنياد شهيد كشور ،گفت: فرماندهي انتظامي لرستان درخصوص اجراي طرح سپاس و ديدار با خانواده شهدا،در سازمان ها و ارگان هاي استان، رتبه برتر را كسب كرده است.

مراد روشني با بيان اعلام روز شهيد از 17الي 22 اسفند،افزود:بايستي اطلاع رساني كامل و جامعي در اين خصوص صورت گيرد و از خانواده معظم شهدا و ايثارگران تقدير به عمل آيد.    

در ادامه سردار" قنبري"فرمانده انتظامي لرستان ضمن خيرمقدم به مديركل بنياد شهيد استان با اشاره به اين كه فرهنگ شهادت ،فرهنگ برتر مي باشد،گفت: ما هرچه داريم از خون شهداست.

فرمانده انتظامي استان با بيان اين كه  علت زنده بودن بشر ،خون شهداست، تصريح كرد: هنگامي كه از خانواده شهدا ديدار مي كنيم خيلي از فضائل و معنويت ها را مي شناسيم .

در اين ديدار "روشني" با اهدا لوح،از زحمات سردار"قنبري"فرمانده انتظامي استان و معاونت نيروي انساني و ايثارگران اين فرماندهي ،تقدير و تشكر كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.