قدس آنلاین: فرمانده انتظامي خراسان‌شمالي با تاکید بر اهتمام جدي پليس در تامين امنيت انتخابات، از بکارگيري پنج هزار و ۱۰۰ نيروي پليس در برقراري امنيت انتخابات در استان خبر داد.

بکارگيري پنج هزار نيرو برای برقراري امنيت انتخابات در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار عليرضا مظاهري در مراسم صبحگاه کارکنان انتظامي استان با بیان اینکه برقراري امنيت انتخابات بزرگترين و مهمترين عمليات ناجا طی سال جاري است، اظهار داشت: نيروي انتظامي اهتمام جدي در برقراري امنيت انتخابات دارد.

وي با اشاره به اينکه اين فرماندهي همه تمهيدات لازم براي برقراري امنيت انتخابات را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: حفاظت، حراست و برقراري امنيت وظيفه اصلي پليس در انتخابات بوده و در اين راستا تعداد پنج هزار و 100 نيروي پليس بکارگيري شده است.

وي با بيان اينکه اين روزها مردم درصدد شناخت نامزد اصلح هستند تا با انتخاب درست و حضور آگاهانه در انتخابات مجلسي مقتدر براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي بسازند، عنوان کرد: شرکت و حضور حداکثري در انتخابات بايد همراه با بصيرت و معرفت باشد.

وی با تاکید بر اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منکر، خاطرنشان کرد: اگر اين فريضه در همه سطوح نيروي انتظامي اجرا شود همه مشکلات نيز حل خواهدشد.

مظاهری با تاکيد بر اهتمام جدي فرماندهان ناجا به مقوله امر به معروف و نهي از منکر،افزود: امر به معروف و نهي از منکر مختص افراد خاصي نيست و همه در برابر آن مسئول هستند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.