قدس آنلاین- لرستان: رییس ستاد انتخابات استان لرستان نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان را اعلام کرد.

انتخابات در سه حوزه به دور دوم کشیده شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  سید سعید شاهرخی با اشاره به نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان گفت: بر اساس شمارش آرای صورت گرفته محمد بیرانوندی ۵۲ هزار و ۸۸۳ رای، محمدرضا ملکشاهی راد ۳۲ هزار و ۱۰۸ رای و اعظم محمدی نیا ۳۱ هزار و ۸۵۲ رای و مرتضی محمودوند ۳۰ هزارو ۱۴ رای از حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی با اشاره به مجموع آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی اظهار داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۲۵۸ هزار و ۸۵۷ رای بوده است.

انتخابات در حوزه انتخابیه بروجرد ، دورود و ازنا به دور دوم کشیده شد

شاهرخی با اشاره به اینکه مجموع آرا اخذ شده درحوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان افزود:  در این حوزه انتخابیه ۱۴۷ هزار و ۳۷۱ رای بوده که علاالدین بروجردی حائز ۳۰ هزار و ۴۶۶ رای شد.

رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: همچنین هادی مقدسی ۲۹ هزار و ۱۰۸ رای، عباس گودرزی ۲۷ هزار و ۵۲۷ رای و فاطمه مقصودی ۲۶ هزار و ۸۱۵ رای را در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان کسب کردند.

رییس ستاد انتخابات لرستان همچنین به نتایج نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه دورود و ازنا اشاره کرد و گفت: مجموع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه ۱۲۱ هزار و ۷۲۶ رای بوده که حسین گودرزی ۲۰ هزار و ۹۹۴ رای را کسب کرد.

شاهرخی ادامه داد: همچنین مجید کیانپور نیز در حوزه انتخابیه دورود و ازنا موفق به کسب ۲۰ هزار و ۵۷۴ رای شد.

محمد خدابخشی در حوزه انتخاباتی الیگودرز نماینده مردم شد

وی با اشاره به اخذ ۷۲ هزار و ۴۳۱ رای در حوزه انتخابیه الیگودرز بیان داشت: در این حوزه انتخابیه نیز محمد خدا بخشی موفق به کسب ۲۰ هزار و ۹۹۱ رای شد.

علی رستمیان در دلفان و سلسله بیشترین آرا را کسب کرد

رییس ستاد انتخابات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مجموع آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۱۹ هزار و ۶۳ رای بوده است.

نماینده کوهدشت در دور اول راهی مجلس شد

وی با اشاره به حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان نیز بیان داشت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۱۲۹ هزار و ۲۲۲ رای بوده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: در نهایت الهیار ملکشاهی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان با کسب ۵۴ هزار و ۷۱۳ رای حائز اکثریت آرا شد.

شاهرخی ادامه داد: در این حوزه انتخابیه نیز علی رستمیان با اخذ ۴۸ هزار و ۴۴۰ رای حائر اکثریت آرا شد.

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان شد

رییس ستاد انتخابات استان در پایان سخنان خود به نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان اشاره کرد و گفت: مجموع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۵۱ هزار و ۱۷۵ رای بوده است.

شاهرخی اظهار داشت: سید حمید رضا کاظمی با کسب ۱۸ هزار و ۹۵۰ رای حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.