رسانه های محلی گزارش کردند که یک پلیس زن در یک حادثه تیراندازی در شرق ایالت «ویرجینیا» آمریکا جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تیراندازی در «ویرجینیا» آمریکا یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،در یک حادثه تیراندازی در ایالت «ویرجینیا» آمریکا دستکم یک افسر پلیس جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» روز شنبه (دیروز) به نقل از مقامات محلی گزارش کرد که یک فرد مسلح به سمت سه افسر پلیس در یک حادثه تیراندازی تیراندازی کرد.

افسران پلس بعد از آن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که با یک تلفن به محل حادثه اعزام شده بودند تا به یک خشونت گزارش شده رسیدگی کنند.

طبق این گزارش، حادثه مذکور ساعت 17:30 به وقت محلی (22:30 به وقت گرینویچ) شنبه به وقوع پیوست.

افسری که در این حادثه جان خود را از دست داده بود، روز جمعه هفته گذشته بعنوان افسر جدید پلیس سوگند یاد کرده بود و از روز شنبه اولین شیفت کاری خود را آغاز کرده بود.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا به خشونت های مرتبط با تیراندازی منجر می شود که تعدادی در این حوادث که تقریباً روزانه در سراسر آمریکا به وقوع می پیوندد جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که حتی کنگره آمریکا نیز حاضر نیست قوانینی را برای محدود شدن حمل سلاح تصویب کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.