قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با تاکید بر پرهیز از اقدامات کلیشه‌ای در استقبال از نوروز گفت: خلاقیت و نوآوری چه در بحث طراحی المان‌های نورزی و چه در مورد برنامه‌های فرهنگی و خدماتی، به تاثیرگذاری بیشتر برنامه‌ها منجر می‌شود.

مدیران از اقدامات کلیشه‌ای برای نوروز پرهیز کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جمع شهرداران مناطق با بیان این که در آستانه نوروز، اجرای برنامه‌های سامان‌‌دهی و زیباسازی شهر با شتاب بیشتری در شهر ادامه دارد، اظهار داشت: این اقدامات باید در یک مسیر هماهنگ و منسجم، در کلیت شهر، به چشم بیاید.

وی اضافه کرد: پاکسازی و سامان‌دهی فضاها، کنج‌ها و زواید شهر، افزایش نوبت‌های تنظیف، رنگ‌آمیزی و نوسازی جداول و نرده‌ها، از جمله اقداماتی است که در صورت اجرای منسجم، نقش چشمگیر در حفظ جلوه‌های ظاهری شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که خوشبختانه با پیش‌بینی‌هایی که شهرداری در ایام تبلیغات انتخاباتی داشته، مورد خاصی در خصوص دیوارنویسی‌‌های تبلیغاتی اتفاق نیفتاد، متذکر شد: با این حال، پاکسازی، رنگ‌آمیزی و طراحی یکپارچه دیوارهای شهر، باید با تلفیق ایده‌های هنری و مطالعاتی، تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر پرهیز از اقدامات کلیشه‌ای در استقبال از نوروز خاطرنشان کرد: خلاقیت و نوآوری چه در بحث طراحی المان‌های نورزی و چه در مورد برنامه‌های فرهنگی و خدماتی، به تاثیرگذاری بیشتر برنامه‌ها منجر خواهد شد.

شهردار تبریز سامان‌دهی ورودی‌های شهر را از محورهای عمرانی شهرداری در دو سال اخیر خواند و افزود: برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در ورودی‌های شهر، باید با زیباسازی‌ها و فضاسازی‌های لازم همراه باشد و جایگاه مهم و فاخر شهر را آن‌گونه که هست، به مهمانان نوروزی عرضه کند.

وی با تاکید بر هماهنگی سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق در اجرای برنامه‌های زیباسازی گفت: این برنامه‌ها باید با برخورداری از محتوا و تاثیرگذاری لازم، ظاهر شکیل و زیبایی از فضای کلی شهر ترسیم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.