ایلام – خبرنگار قدس: فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: طرح نوروزی پلیس راه ایلام همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود.

آغاز طرح نوروزي پليس راه ایلام از ۲۵ اسفند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه پليس راه در آستانه نوروز 95 برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان را تشديد مي کند، اظهارداشت: در اجرای طرح نوروزی پلیس راه، 30 گشت پليس همراه با گشت هاي خودرويي سازمانهاي خدمات رسان در محورهاي مواصلاتي استان مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هر گونه حرکات غير طبيعي از رانندگان، خودروهاي آنها را متوقف کرده و از رانندگان تست سلامت گرفته خواهند گرفت، افزود: تردد خودروها در محورهای مواصلاتی به شدت کنترل می شود و علاوه بر این جاده های اصلی استان با استفاده از دوربین های سرعت سنج تحت کنترل پلیس راه قرار دارد.

فرمانده پلیس راه استان ایلام به انجام تست سلامت يا تست اعتياد از رانندگان ناوگان عمومي حمل و نقل اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در صورتي که جواب آزمايشات انجام شده مثبت باشد از حرکت خودرو جلوگيري و راننده متخلف به مراجع قضايي معرفي مي شود.

سرهنگ محسن ناصری یادآور شد: پليس راه با رانندگان متخلفي که در طول مسير به انجام جرايم خطرناک، از جمله سرعت و سبقت غير مجاز و تجاوز به چپ مي کنند برخورد شديد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.