نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مردم با حضور خود در انتخابات خبرگان نشان دادند که آیت‌الله علم‌الهدی را به عنوان یک فرد ولایتمدار قبول دارند.

رأی بالای آیت‌الله علم‌الهدی یک «نه بزرگ» به جریان اصلاحات است / مردم کاملا متوجه بازی‌های سیاسی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در جریان انتخابات خبرگان رهبری  متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی می‌خواستند این انتخابات را سیاسی کرده و با صف‌بندی‌هایی که داشتند با تمام قوا برنامه‌ریزی کرده بودند تا افرادی که در مسیر دفاع از ولایت حضور جدی دارند به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه پیدا نکنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که جریانات انحرافی و اصلاحات فرد جدی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری ندارند اما برای آنها بسیار مهم است که افرادی که از ولایت دفاع می‌کنند به این مجلس راه پیدا نکنند بنابراین همانطور که خودشان صریحا اذعان کرده‌اند در خبرگان لیستی سلبی ارائه دادند.

وی عنوان کرد: امروز با رأی بالایی که آیت‌الله علم‌الهدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آورد این پیام را دارد که علی‌رغم اینکه اصلاح طلبان با ارائه لیست سلبی شکافی ایجاد کرده بودند اما مردم با حضور خود نشان دادند که آیت‌الله علم‌الهدی را به عنوان یک فرد ولایتمدار قبول دارند و در حقیقت این حضور مردم یک نه بزرگ به جریان اصلاحات است.

پژمانفر ادامه داد: همانطور که مشاهده کردیم آیت‌الله علم‌الهدی ستادی برای انتخابات نداشتند و شیطنت‌هایی برای حضور وی انجام شد اما در نهایت مردم به هیچکدام از این شیطنت‌ها اهمیت نداده و لیست جامعتین را برگزیدند که این امر نشان می‌دهد مردم ما قدرشناس و متوجه جریان‌های سیاسی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.