شرکت هواپیمایی اتحاد وابسته به امارات متحده عربی، برای عقب نماندن از شرکت های هواپیمایی جهان که با اجرای برجام بدنبال شروع دوباره و یا افزایش تعداد پروازهایشان به ایران هستند، اعلام کرد: برای سومین بار در سال۹۴ تعداد پروازهای خود در مسیر تهران-ابوظبی و بالعکس را افزایش داد.

شرکت هواپیمایی اتحاد امارات پروازهای خود به تهران را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، این شرکت از ابتدای ماه مارس سال جاری میلادی (11 اسفندماه) تعداد پروازهای خود را از 10 به 14 پرواز رفت و برگشت در هفته افزایش داد تا روزانه با دو پرواز مسافران خود را بین تهران و ابوظبی جابه جا کند.
بر اساس این گزارش، شرکت هوایی اتحاد پروازهای خود به تهران از دسامبر 2006 آغاز کرده و تعداد پروازهای این شرکت در این مسیر با هواپیمای ایرباس از 11 اسفند امسال (دو پرواز رفت و برگشت در روز) افزایش یافته است.
پیش از این شرکت هواپیمایی اتحاد از دهم مهرماه امسال تعداد پروازهای خود را در هر هفته را از هفت به 10 پرواز افزایش داد و هم اکنون این شرکت در هرماه حدود 60 پرواز را بین تهران - ابوظبی انجام می دهد.
به گزارش ایرنا، با توافق ایران با گروه 5+1 و اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، بسیاری از شرکت های هوایی جهان بار دیگر پروازهای خود را به ایران آغاز کردند.
هم اکنون بیش از 30 شرکت هواپیمایی به ویژه از کشورهای اروپایی و آسیایی به صورت مستقیم به فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) تهران پرواز می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.