۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 355272

برادر همسر رئیس فدراسیون فوتبال اسناد مالی این فدراسیون را امضا می کند و در تمام سفرهای تیم ملی هم حضور دارد اما پستی ندارد!

برادر زن کفاشیان در فوتبال چه کاره است؟

به گزارش قدس آنلاین،‌ علی کفاشیان در مورد برادر همسر خود و اینکه گفته می شود وی در فدراسیون فوتبال صاحب پست است،گفت: برادر همسر من در فدراسیون فوتبال هیچ پستی ندارد. من ایشان را به عنوان معتمد خودم برای امضای مسائل مالی در کنار خودم دارم و در فدراسیون دو و میدانی و کمیته المپیک هم ایشان کنار من بوده است. تمام مسائل مالی زیر نظر برادر همسر من نیست. او فقط اسناد و مدارک را کنترل می کند که قبل از امضای من درست باشد.

وی تصریح کرد: برادر همسر من در سفرهای تیم ملی حضور دارد چون نمی توانیم حساب ارزی داشته باشیم و پول را حواله کنیم. برای همین مجبوریم یک نفر کنار تیم ملی باشد و نقدی کار کنیم تا بعدا اسناد و مدارک را بیاورند. درست است برادر همسرم مدیر مالی فدراسیون است ولی مدیر مالی پست نیست و با کار اجرایی فرق دارد.

کفاشیان همچنین تاکید کرد: قبل از اینکه با طباطبایی فامیل باشم، دوست بودم و او شخص مورد اعتمادم است. اگر ۱۰۰ میلیارد تومان هم به طباطبایی بدهم مطمئنم که آن پول را به من می دهد. خیالم از این بابت راحت است. من این کار را روی دیگران هم کرده بودم ولی خیالم اصلا راحت نبود!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    ما یه سفره نذر کردیم تا این اقا بره راحت شیم
  • رضا IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    زنگ بزن بقیه فامیلا بیان.